Recenze (3 438)
Šílená noc (2022)
Musel jsem si to pustit nadvakrát, ač napoprvé mi to přišlo jako úplná slátanina. Tak jsem nakonec tomu dal ještě jednu šanci a zvládl jsem to dokoukat až do konce, takže relativní pohoda nakonec.
Poslední noc v Soho (2021)
Tak tenhle snímek mě mile překvapil, což jsem se dobře bavil. Děj, příběh i zpracování na mě udělalo dobrý dojem, co samotná stylizace do 60. let byla též jaksi povedená.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Pro mě jako pro hororového fanouška je to celkem nenáročný snímek s přijatelným dějem, i když tu atmosféru původního Lesního ducha to zcela postrádá.
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Koukatelný akční film, co neurazí.
Nikdys nebyl (2017)
Docela to šlo, takže jsem film dokoukal až do konce. Ale chtělo by to větší šmrnc.
Než přišla bouře (2018)
nuda
Bestie (2022)
Hororový žánr s agresivními zvířaty mě baví již od dětství, to nepopírám. A těšil jsem se i na tento snímek, což jsem sice nebyl zklamán, ale představoval jsem si, že by to mohlo být, co se děje, o něco výraznější.
Mrazivá past (2021)
V tomto případě se jedná o koukatelný průměr, který v žádném případě neurazí. Spíše naopak, což mě film docela zabavil, a scéna, kdy kamion jde pod led, film lehce nadzvedává.
Někdo klepe na dveře (2023)
Průměr, který je, řekl bych, hodně politicky korektní, přestože se má jedná o hororový thriller. A politická korektnost v tomto žánru film táhne lehce ke dnu.
610 metrů nad zemí (2022)
Tak tohle bylo napínavé od začátku do konce, což tyto styly filmů patří mezi moje oblíbené. Věřil jsem, že se mi film bude líbit a nebyl jsem zklamán.