Recenze (3 438)
Detektiv z Hongkongu (2016)
Docela oddychová akční komedie s úsměvnými momenty.
Zločin za bílého dne (2015)
Thriller jak pro staré báby vibrující před odpadovou telenovelou.
Koupil jsem upíří motocykl (1990)
I když se jedná o hloupost, místy je to docela zábávná hloupost.
Po zavírací době (1985)
Nanejvýš na jedno kouknutí, protože za éry vhs jsem čekal zajímavý thriller se zajímavým názvem a místo toho jsem obdržel tenhle pokus o komedii.
Mys hrůzy (1991)
Na to, jak je to hodnocené, čekal bych něco působivějšího, i když tak tři nebo čtyři pasáže stály za to shlédnutí, ale celkové zpracování je pro mě spíše průměrné. Podle mě existují i lepší thrillery tohoto tématu.
Kriminálka Anděl (2008) (seriál)
Pecka s ministrem obrany. :-D
Ptákoviny (1994) (pořad)
Tenkrát jako školák jsem to docela sledoval, ale když jsem měl možnost vidět reprízu tak tam nakonec nebylo nic, co by mě nějak zabavilo.
Čtveráci (1999) (pořad)
Nebavilo.
Snídaně (1994) (pořad)
Ze začátku mi Snídaně s Novou nevadila. A nevadí mi vlastně ani dnes, ale už mě vůbec nebaví.
XXL (1998) (pořad)
Průměr, i když navíckrát se to nedá.