Recenze (3 438)
Vrána (1994)
Celkem to šlo.
Smrtihlav (1998)
Můj žánr to neni
3 from Hell (2019)
Byl jsem na třetí pokračování šílené rodinky zvědavý a nebyl jsem vůbec zklamán, ba naopak. Je to skoro stejně šílené jako Vyvrženci pekla dle mého úhlu pohledu a skoro stejně zábavné.
Na nože (2019)
Líbilo se mi to.
Honey Boy (2019)
Průměr.
Veřejné lži (2019)
Zadíval jsem se a bavilo mě to od začátku do konce.
22. července (2018)
Abych pravdu řekl, do této filmové verze, která je rozsáhlejší než norská verze, jsem se zadíval skoro stejně jako do té norské, ale norské zpracování mě oslovilo mnohem víc, ač ta hrůza na tom ostrově je dána na přední linii, ač to skutečně hrůza byla.
Utøya, 22. července (2018)
Dle mého úhlu pohledu to byla velká tragédie plná hrůzy, z níž mrazí. A po pravdě řečeno z tohoto filmu mrazí stejně jako by se jednalo o autentické záběry na děti snažící se přežít tu nepopsatelnou hrůzu. Měl jsem z toho smíšené pocity, mezi kterými ani jeden pocit nebyl pozitivní. Za zpracování dávám palec nahoru.
Hráčské doupě (2017)
Nedokoukal jsem to a za tu dobu, co jsem to sledoval, jsem se ani neusmál.
Le Mans '66 (2019)
Přestože nejsem sportovní fanoušek a ani sportovní divák, zadíval jsem se. Film je celkem dobře zpracovaný a dokáže zaujmout.