Recenze (279)
Barry (2018) (seriál)
Gang scény jsou brilantní, Barryho vstupy taky. Co bylo ale nebetyčné otravný je to divadlo. NoHo Hank je postava, která by si zasloužila vlastní seroš, zato pana Cousineau a tu kravku Kelly už nechci nikdy nikde vidět. Barry sám o sobě byl postavou průměrnou, komedii hrál o něco líp, do akčního hrdiny s tím svým ksichtem a utrápeným výrazem měl hodně daleko. Závěr poslední série nic moc.
Barry - Série 3 (2022) (série)
Perfektní, určitě zatím nejlepší série.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Utíkalo to vedle mě, k postavám žádný vztah, bohužel ani světlé chvilky v přestřelkách to na víc nevytáhnou.
Létání pro začátečníky (2023)
Na celé téhle pitomině jsou nejzajímavější představy, které téma vyvolává a poster.
Karanténa smrti (2022)
Naprostá ztráta času. Když se pak ukáže pointa, tak mě můžou vomejt.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Nechalo mě to úplně chladným. Chvilkama záběry jako z reklamy od Čedoku a chvilkama jako akční scény s hudbou ala John Wick. Ve finále to ani nejsou akční scény ale spíš nějaký sestřihy přesných nacvičených pohybů. Jestli je 72% zdejšího aktuálního hodnocení důsledkem hype nevim, ale věřím že tohle má tak na 2.5 hvězdy max.
Demolice (2015)
Rozhodl jsem se že k Vánocům chci nějakou televizi, abych ji mohl rozflákat.
Severní vody (2021) (seriál)
Za Farrella hodně dobře, medvědi byli slabší. Části během plavby byly nejlepší, městské pasáže malinko nudné. Kdy už někdo udělá opravdu dobrodružnou sérii se vším všudy?
Zvířata (2022)
Pěknej film.... Ale ten konec achjo.
Nech svět světem (2023)
Dvě a půl hodiny trpět ty pitomosti a nelogičnosti a dožít se takového konce, to bylo fakt za trest. Špatný casting, pitomosti ve scénáři, žádný vizuál, nevím co tímhle chtěl tvůrce říct krom toho, že konečně nějaká země vyje*ala s neocony a jejich voliči.