Recenze (53)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Předvídatelné, ničím překvapující rodinná podívaná. Vlastně Marvelovka jak ji známe.
Pán času - Planeta mrtvých (2009) (epizoda)
To si ten autobusák vážně nevšiml už na začátku, že za ním houkají benga? Jeden z těch velmi zábavných dílů jinak.
24 hodin: Dnes neumírej (2014) (seriál)
Jack si udržel svoji laťku, ale jinak byl "pilot" nové serie plný klišé. To co trapí 24 hodin už posledních 5 sezon. Neustále opakující se prvky, akorát obsazené jinými herci. Každý kdo viděl předešlé show, tak ví o čem mluvím. Nehážu flintu do žitu, na Jacka dokoukám, když už jsem odkoukal 8 sezón a film.
Arrow (2012) (seriál)
První dva díly byly luxusní, pak už to kleslo na seriálovou, místy až naivní klasiku. Nicméně, jako skalnímu fanouškovi, milujícím cokoliv se značkou DC, dávám 4*.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů (2005)
Oficiální text distributora je hnusný spoil! :D
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
Ocenění: Zlatá malina. To mluví za vše.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Něco takového se povede jednou za hodně dlouhou dobu. Absolutně skvělá směs charakterů, dialogů, myšlenek, a finále? To byla už jenom třešnička na dortu.
Nespoutaný Django (2012)
Franco Nero při setkání s Djangem? Pěkná Tarantinovská perla. Film dokonalý v každém detailu, až na to finále. Waltz si vyzkoušel, jaké je to mít svědomí. Začínám toho herce milovat.
Lincoln (2012)
Kdybych byl Američan, tak se mě ten film nejspíš dotkne víc, ale pěkná práce.
Expresní zásilka (2012)
Film co nenudí ale ani nepřekvapí. Hezká oddychovka na nedělní odpoledne s pivkem a popkornem.