Recenze (885)
Zůstaň se mnou (2014)
nebyl to špatný film, zajímavý nápad s vnímáním Mii v nemocnici, i když jinak ten příběh až tolik vyjímečný nebyl. Ke kladům přispěla i příjemná muzika, docela pěkná romantika mezi dvojicí Mia a Adam. Co bych ale viděl jako mínus je střídání lidí u postele Mii a přednášení dlouhých monologů k ní, což je, když se nad tím člověk zamyslí, zcela nesmyslné a tak nějak americky patetické. To mi přišlo hodně přepálené. Jinak se na to dalo celkem s potěšením koukat
Rudyho má každý rád (2015) (seriál)
už z upoutávek mi přecházel mráz po zádech. Skutečnost pak byla ještě děsivější. Nucené pokusy o humor za každou cenu, bez ohledu na to, jestli je výsledkem jen trapno. Standardní otravnost smíchů je zde ještě umocněna tím, že se opravdu není čemu smát. Když si člověk uvědomí, že do takovéto žumpy jsou mimo jiné koncesionářské poplatky, je člověku spíš do pláče. Opravdu pak upřímně nechápu, jak je možné, že kdokoliv, kdo se na tomto dílku podílel nebo ho schvaloval do vysílání, neprohlédl, jak mimořádně špatné to je a že je to i jeho ostuda.
Warriors (1979)
napínavý příběh, i když velmi jednoduchý, který má spád a rozhodně nenudí. Co mi trochu vadí je, že moc nevěřím, že by až takhle vypadal New York té doby. Ne, že by tam byl klídek a všechno v rukavičkách, ale zase, že by všechny ulice byly plné gangů, působících jako rowdies, to mi přijde poněkud přehnané. Přesto, pokud si tohle člověk odmyslel, se dalo si tenhle film užít.
Mosazná konvice (2012)
až překvapivě svěží dílko, které je založeno na originálním nápadu. Je to zábavné a je v tom i poučení, jak v pohádce, že peníze, neprávem nabyté, kazí charakter a člověk se řítí do pekla. Stojí za vidění
Grey Gardens (2009) (TV film)
problémem pro mě je, že je to film v zásadě o ničem, to, co se tam řeší je v podstatě směšné, opravdu bych chtěl mít jejich problémy. Dějově řídký příběh tak v mých očích nezachrání ani kvalitní herecké výkony hlavních představitelek. Možná, že bych film hodnotil lépe, nebýt ze světa, který je mi tak vzdálený, jak jen vzdálený může být
Někde jinde (2014)
celkem dobrý film, ve kterém bylo poukázáno na rozdíly mezi evropskou a izraelskou rodinou. Zase tak objevné to zase nebylo, už jsem viděl lepší filmy na toto téma. Takže, koukat se na to dá, nicméně v člověku toho moc nezůstane a za půl hodiny neví, že na něco vůbec koukal
Milovat smrt (2013)
film o jednom úchylovi, neuvěřitelně nudným způsobem natočené. Pro mě naprosto nekoukatelné, dal jsem tak první hodinu a típnul jsem to. Podle všeho si takto autor tohoto díla ventiluje svou vlastní úchylku. Velká bída!!!!
Kalvárie (2014)
slušný film, který se ovšem na můj vkus až příliš zabýval úvahami o bohu a víře. Pokud člověk neusnul, tak měl šanci ocenit občasné fórky i dobré herecké výkony
Dárce (2014)
mě se tento film, narozdíl od mnoha jiných, líbil. Jasně, příběh nebyl nějaký super skovst. Nicméně, film, který je hodně pocitový, mi většinou sedí. Stejně tak tomu bylo i tentokrát. Navíc mě hodně oslovila vizuální stránka filmu, kvůli ní jsem ochoten i leccos odpustit v logice příběhu. Velmi pěkné
Interview (2014)
kdybych měl film hodnotit po 30 minutách, asi bych dal plný počet. Začátek byl velmi svižný a vtipný, především hlášky Skylarka mě spolehlivě rozesmívaly. Jenomže film postupně ztrácel viditelně dech a v samotném závěru to pak celé sklouzlo spíše do nepovedené parodie. Celkově tedy slabé 3 hvězdy za povedený úvod.