Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Futurama (1999)
Star Wars: Klonové války (2008)
Opravdu výborný start!!!Je venku již druhá sezona a já už s čistým svědomím hodnotím na plnou protože miluji SW a tento seriál se zatím opravdu daří!Nechybí zde akční scény jako filmové,skvělé hrdinové včetně našich známích jako je mistr Joda apod..prostě Star Wars v animovaném kabátě jsou výborný!!!
Jmenuju se Earl (2005)
Tak tenhle seriál si zařadím a to velice rád do mojeho TOP!Velice vtipné,originální!Perfektně padnoucí role dokonalé a neslábnoucí hlášky!Po celé první sezoně jsem nenašel ani jedno mínus!No provázej tento seriál jen pozitivní karma :-)
Městečko South Park (1997)
MacGyver (1985)
Městečko Twin Peaks (1990)
Ajťáci (2006)
Dr. House (2004)
Panika v městečku (2002)
Obrovská sranda víc nedokážu napsat :-)