Recenze (111)
Milujte svého zabijáka (2002)
Pekný film. Ako bizarná hračka, rozstrelená na dve časti - túžba po pravej láske kontra inštinkty vraha. Tie dva životy sú základ, ktorý film drží pokope a robí ho iným, než sú tie z len prvej a z len druhej kategórie. Pekne vymyslené, krásne zahrané. Aj sa berie vážne, aj nie. Typ filmu, ktorý si pustím po polnoci a žeriem pritom pizzu. Niečo ako Chyť ma ak to dokážeš, len o triedu/dve slabšie a pokojnejšie. Milovníkom filmu píšem: áno.
Candy (2006)
Krásne, citlivé, brutálne. Ako ich vzťah. Hudba veľmi vhodne dotvára atmosféru. Nečakajte cukríky v pravom slova zmysle.
Konzum (2003)
Francúzi ničia a rabujú ulice v krásnych klipových strihoch, no kde nájdete taký krásny moderný dokument?
Zatím spolu, zatím živi (2010)
Veľmi milá blbosť, ktorá sa stala blbosťou iba kvôli digitálnym býkom a podobným výstrelkom v poslednej polhodine čo je veľká škoda. Kvalitná ľahká zábava.
Mission: Impossible III (2006)
Za akčné scény to rozhodne stojí. Jedny z najlepších, aké som videl za posledné roky. A kedže je celý film v podstate jedna naháňačka, pustite si toto a nie nového Jamesa Bonda.
Strážci - Watchmen (2009)
Nádherný, nenáročný orgazmus hudby + obrazu. Kráľ krvavého komixu?
Veřejní nepřátelé (2009)
Depp zachraňuje nudné časti, inak sú vo filme výborné prestrelky. Ked vám Depp ale nestačí, máte trochu smolu.
Nine (2009)
Fraška. V priemere jeden a pol výraznejšieho hudobného čísla. Nuda, chúdatá herci nemajú čo hrať. Radšej si pozrite Chicago.
Dogville (2003)
Trier je brutálne pesimistický filozof, čo dokazuje tento neobvyklý film. Nemusíte súhlasiť s jeho myšlienkami na to, aby ste vychutnali taký skvost, ako je Dogville. Nicole Kidman som hrať lepšie zatiaľ nevidel.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Zaujímavá sranda, haluz, stojí za to pozrieť ak máte radi (pozri nadpis) a videli ste toho už veľa a chcete sa len pobaviť. Na ten nízky rozpočet, ktorý z toho kričí, je to veľmi, veľmi vydarené.