Recenze (15)
Padesát odstínů šedi (2015)
Nevím, co všichni na tom mají. Bylo to pěkně trapné, dvě tři dobré scény, jinak to nestálo za nic. Herecké obsazení taky nic moc. Jsem velmi zklamaná, čekala jsem více ...
Megažralok versus Kolossus (2015)
Já se osobně velmi dobře bavila. Žralok a robot, čekám, co bude příště.
Kameňák 4 (2013)
Bylo to otřesné... odpad, na který jsem se bohužel vydržela dívat až do konce... škoda peněz
Poslední výkřik (2012)
Já jsem se dosti nasmála :D Miro byl jednička, takovou roli bych taky brala, jen se promenádovat na kameře :D jinak děs běs a už nikdy více !!!
Navždy svoji (2013) (seriál)
Já se třeba dobře bavím :D
Megažralok versus crocosaurus (2010)
Mám ráda takové vtipné horory s pofidérními zvířátky :D :D :D
Bílá paní (1965)
Aby nám ti lidi nezačali myslet..... to mluví za vše
Jezero smrti (2008)
,,Vždyť jsou to jen děti ,, tak tato věta mě dostala. Docela mě mrazilo, protože se to klidně může stát.Docela povedený horor.
Tohle je Sparta! (2008)
Jedna hvězdička za tanec sparťanů a peršanů, druhá za Paris Hilton a Britney. Jinak neskutečná hovadina.
Oktoberfest (2006)
Těšila jsem se na tuto komedii a byla jsem hrozně zklamaná. V polovině jsem to vzdala, bylo to trapné. Už nikdy více...