Recenze (34)
Avatar (2009)
Krásná podívaná, úžasné téma, úžasně zpracované... :) moc se mi líbil
2012 (2009)
Klasický americký film, ale dobrý :)
VALL-I (2008)
Krásný animovaný film. Je vidět, že i málo slov stačí :)
Harry Potter a Princ dvojí krve (2009)
Úžasné efekty, skvěle podané herecké výkony a prostředí opět supr. Nevím, co víc k tomu říct.. Snad jen, že je to další super Potter do sbírky.. x)
Dead Set (2008) (seriál)
Snad asi nejlíp spracovaný film se zombíkama, co jsem kdy viděla.. Nemohlo to skončit jinak než tak, jak to skončilo samozřejmě, ale opravdu říkám, že je to super film (nebo seriál?)
Stáhni mě do pekla (2009)
Řekla bych hororová komedie. Tvůrcům opravdu nechyběl smysl pro humor. Humorné scény jako například scéna se starou cikánkou, která Christine napadne v autě, vyletí jí zuby z pusy a celou jí oslintá nebo když se jí v dortě objeví oko, které propíchne a ono potom hýbe s vidličkou na napínavosti nepřidávají. Možná tu bylo až moc lekavých scén, ale když berete film s trochou nadsázky je dobře spracovaný.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Další dobrý Burtonovský film. Pochmurná atmosféra a zpívané scény dodávají filmu tu pravou šťávu. Johny Depp zahrál roli Sweeney Todda velice dobře.
Čokoláda (2000)
Krásný film plný romantiky a čokolády .. :)
Pretty Woman (1990)
Tohle je prostě klasika, na kterou se nezapomíná a já se na ní ráda podívám znovu a znovu ...
S tebou mě baví svět (1982)
Opravdu hodně dobrý rodinný film...