Poslední recenze (197)
Sucho (2024)
Nejhorší film co jsem viděl minimálně za poslední tři roky. Od začátku do konce nekompromisní levičácká agitka za kterou by se nestyděli v padesátých letech. Takhle si představuji film jaký natočí režisér, který nikdy nevytáhl paty z města a myslí si že maso vzniká v Kauflandu. Úplně stejná je pak zřejmě i cílová skupina, pro kterou je film určen. Slámova představa venkova a zemědělských podniků vychází nejspíš z trilogie Slunce seno, což je mimo jiné oproti tomuhle absolutní masterpiece. Šílená hudba, šílené herecké výkony a absolutně bizarní scénář.
Zabiják (2023)
Bohužel jen “lehce nadprůměrný” akční thriller. Určitě nejhorší Fincher co jsem viděl..
Selena Gomez: My Mind & Me (2022)
Hodina a půl fňukání Seleny Gomez, která dětem v Africe vysvětluje jak hroznej má život.