Recenze (197)
Sucho (2024)
Nejhorší film co jsem viděl minimálně za poslední tři roky. Od začátku do konce nekompromisní levičácká agitka za kterou by se nestyděli v padesátých letech. Takhle si představuji film jaký natočí režisér, který nikdy nevytáhl paty z města a myslí si že maso vzniká v Kauflandu. Úplně stejná je pak zřejmě i cílová skupina, pro kterou je film určen. Slámova představa venkova a zemědělských podniků vychází nejspíš z trilogie Slunce seno, což je mimo jiné oproti tomuhle absolutní masterpiece. Šílená hudba, šílené herecké výkony a absolutně bizarní scénář.
Zabiják (2023)
Bohužel jen “lehce nadprůměrný” akční thriller. Určitě nejhorší Fincher co jsem viděl..
Selena Gomez: My Mind & Me (2022)
Hodina a půl fňukání Seleny Gomez, která dětem v Africe vysvětluje jak hroznej má život.
Trojúhelník smutku (2022)
Tři lepší epizody bílého lotosu za sebou.
Vem si mě (2022)
Jedna hvězda za písničky a jedna za psa.
Pád: Kauza Boeing (2022)
Začne to výborně ale po půl hodině se celý dokument zvrhne v levičácky odborářskou agitku bývalých zaměstnanců, kteří vidí důvod chybného softwaru systému MCAS v propouštění a robotizaci z 90. let. Přesun centrály ze Seattlu do Chicaga fakt nemůže za to, že nějakej ajťák udělal chybu a druhej jí kryl. Airbus propouští a snižuje náklady úplně stejně jako Boeing.
Survivor Česko & Slovensko - Série 1 (2022) (série)
Byl jsem v hostelech, kde byly horší podmínky než v téhle parodii na Survivor. Podložky na spaní, pláštěnky, příbor, jídlo na každý den, a při teplotě 36,9 jdeš na hotel se na tři dny vyležet, jiná náročnost úkolů pro ženy a jiná pro muže (k čemu je pak taktika??), každý díl má snad sto hodin, fakt nemam slov. Jen Češi a Slováci dokážou takhle zničit skvělou licenci. PS: Cast není tak špatný, věřím, že americká produkce by z toho dokázala udělat koukatelnou reality show ale tohle fakt ne.
Karel (2020)
Takovej dokument si Karel nezasloužil. Spleť filmečků, které dohromady působí jakoby si režisérka stáhla videa z youtube do mobilu a klikla na “vytvořit vzpomínku”. Těším se až jeho život zpracuje někdo pořádně.
Není čas zemřít (2021)
Za mě nejslabší Bondovka s Craigem. Jsem rád, že jeho éra je tímto u konce a tajně doufám v návrat klasických bondovek typu Zlaté oko. Film je až nesnesitelně dlouhý, hlavní záporák absolutně postrádá jakoukoliv motivaci a Bond girl vypadá a hraje jak nějaká Jarmila z Horní Dolní po odpolední směně. Jediným zábleskem starých časů pro mě byly scény s Anou de Armas (Paloma).
Synchronic (2019)
Tohle mi sedlo. Skvělý příběh, styl vyprávění i herci. Tím trochu nezávislým stylem na mě dokonce trochu dýchla atmosféra úžasného "Man from Earth". Duo Benson/Moorhead jsem teprve objevil a tak už si brousím zuby na jejich další filmy. PS: Pokud se vám líbil Synchronic určitě se Vám bude líbit i Coherence (2013). Zatím nejlepší filmový zážitek roku 2021.