Recenze (1 056)
Co žere Gilberta Grapea (1993)
Nesúhlasím s tým, že by Dicaprio Deppa v tomto filme nejako výrazne predbehol. Obidvaja predvádzajú dokonalý herecký výkon, obidvom som všetko veril a to základ kvality tohto filmu a obidvoch hercov považujem za to absolútne najlepšie, čo vyprodukoval Hollywood, a to aj napriek tomu, že som sa istého času tiež radil do klubu antiDicaprio...je hádam jasné prečo. 75%
Crash (2004)
Dve scény z filmu vystihujú moje filmové nebo a môj filmový orgazmus. Snáď netreba viac hovoriť.
Ctihodný občan (2009)
Napriek tomu, že Butler nemá absolútne žiadnu charizmu a je to priemerný herec, ktorý je z nepochopiteľných príčin momentálne dosť obľúbený, tak ide o originálny a nápaditý nadpriemerný film. Vadila mi len jedna základná vec: ak mal byť Butler vykreslený ako "ctihodný občan" a férový človek, ktorý koná oko za oko, zub za zub, tak prečo potom zabíjal aj nevinných? Niečo na spôsob Voľného pádu, kde je prvá polovica myslená úplne inak ako druhá a z obyčajného človeka ktorému prasknú nervy sa vykresľuje narušený psychopat. Ale tak bol som spokojný a príjemné prekvapený. 7/10
Čápi s mákem (2010) (pořad)
Hrají: Dolly Buster, Agáta Hanychová, Eva Máziková, Zuzana Belohorcová, Iveta Bartošová. Myslím, že to hovorí za všetko, ODPAD! najväčší, dal by som ich 100, keby sa dalo.
Čas (2021) (seriál)
Solídne natočená dráma, ktorá ide prevažne v pomalšom tempe ako jej bratia hlavne z USA, perfektný Sean Bean a aj zvyšok osadenstva hrá neuveriteľne presvedčivo, kľudne by som privítal vicac častí. Z podobného prostredia ma ale viac zaujal https://www.csfd.sk/film/343181-the-night-of/recenzie/
Čas - Epizoda 1 (2021) (epizoda)
Už na prvý pohľad špičková záležitosť so skvelým Seanom Beanom, ale aj zvyšok osadenstva pôsobí veľmi prirodzene. Zatiaľ absolútne žiadne hluché miesto, okamžite sa ponoríte do deja a ani sekundu sa nenudíte a som si skoro istý, že tomu nebude inak ani daľšie dve časti.
Čas - Epizoda 2 (2021) (epizoda)
Podľa prepdokladu, stále špičková záležitosť, možno ešte lepšie ako prvá časť.
Čas - Epizoda 3 (2021) (epizoda)
Tretia časť mierne pomalšie ako predchádzajúce, zopár drobných nelogickostí, ale aj tak to bol kvalitne strávený čas, kľudne by som zniesol viac častí.
Černá labuť (2010)
Audiovizálny filmový orgazmus, oscar pre Natálku a hneď!! 10/10, najlepší komentár: Marius.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Tak som to konečne celé dopozeral, asi už neprídem s ničím novým, všetko podstatné tu už za tie roky odznelo. BM je kvalitka, ktorú by si mal pozrieť snáď každý, znepokojivé, úsmevné, ľahko hororové, originálne a kreatívne. Najlepšie časti: The National Anthem, White Bear, USS Callister, Metalhead a absolútny masterpiece White Christmas.