Recenze (1 056)
The VelociPastor (2017)
Masterpiece ako sviňa a dokonalá ukážka trollingu :)
Prison School (2015) (seriál)
Absolútny masterpiece pre menších aj väčších uchyláčikov :)
Nabídka (2022) (seriál)
Zdaleka najlepší "Film o filme" aký som kedy videl. Funguje tu všetko dokonale, špeciálne by som vyzdvihol úplne všetky herecké výkony, nebudem to tu zbytočne obkecávať, The Offer je skrátka jedna z najlepších vecí, akú som kedy vo svete tv/filmov/seriálov videl. A teraz šup si oprášiť trilogiu Godfather...
Nabídka - Roztmívačka (2022) (epizoda)
bože toto je tak dobré...
Víly z Inisherinu (2022)
Bizarné postavičky na bizarnom mieste v bizarnej dobe v komornom príbehu dotiahnutom do absolútneho absurdna. Daľší masterpiece od Martina McDonagha.
Bílý lotos - Arrivederci (2022) (epizoda)
Krásna hra s divákmi :) Absolútny masterpiece, záver na jachte by závidel aj Tarantino.
Bullet Train (2022)
Celý čas som mal pocit, že toto napísali a natočili sfetovaní a ožratí Tarantino a Ritchiem o piatej ráno po trojdňovej párty plnej orgií. Megaštýlová a megavtipná ultrajazda, presne také niečo som teraz potreboval ako soľ! Zatiaľ u mňa film roku a Brad Pitt ide stále bomby.
Volejte Saulovi - Všechno je to pryč, Saule (2022) (epizoda)
Tak a teraz už len netrpezlivo čakať na Better call Huell.
Volejte Saulovi - Slzavé údolí (2022) (epizoda)
Better dont call Kim
Volejte Saulovi - Nippy (2022) (epizoda)
Bože ja by som si tak hrozne po tom všetkom prial ešte aj sequel k Breaking Bad. A ten prvý rozhovor o "včerajšom zápase" bol absolútne epický!