Poslední recenze (37)
Thor: Láska jako hrom (2022)
Jedna hvězda za podařeného záporáka, Bale je dobrej. Toť vše. Nejhorší Marvel ever. Waititi byl buď našrot, nebo vůbec nebyl na place. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Nevím, co bych k tomuhle omylu víc řekl...
Vyšehrad (2016) (seriál)
Jednoduše geniální. Když Prachař volal Romanovi, myslel jsem, že chcípnu smíchy. Štáfek je frajer, Prachař je dokonale slizskej a kolečko na co sáhne, to pozlatí. Jen tak dál.
Deadpool (2016)
Krystalicky čistá žánrovka bez chyb. Jedna hláška lepší než druhá, krev, hromada mimořádně stylového násilí. No co si můžeme přát víc...