Recenze (113)
Ripley (2024) (seriál)
Ripley super černobílý kousek pro gurmány. Bohužel už to tady bylo v podobě filmu, takže žádné překvapení se nekonalo. Remaky jedou, ale tenhle se povedl :-)
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
Po dlouhé době skvělý film, který mě vcucnul. Skvělí herci, hudba, výprava , námět nádhera! De Niro? Radost sledovat to je prostě pan majstr herec. Skvělý slizský král výšin :-) Ve srovnání s nudným Oppenheimerem to snad ani nejde :/
Duna: Část druhá (2024)
Nová Duna je po stránce efektů, hudby atd bezesporu skvělá. Nový Feyd Rautha sakra ten přihřátej herec co ho hraje? fakt nuda! Bohužel to platí i pro Muaddiba Chamelet se snaží hrát drsnáka co to dá, ale nějak mu to nevěřím. Spíše pasuje do jeho minulých filmů kde hraje bukvy :/ Takže pro mě to zkrachovalo na hlavních rolích a výběr herců. škoda jinak je to super spektákl
Oppenheimer (2023)
nůdáááááá. Kura Nolan už jde od desíti k pěti. 3 hodiny, které byly panebože nekonečné! Proč tam pořád hraje hudba v pozadí??
Sněžné bratrstvo (2023)
remaky jedou! fakt nuda už to tu prostě jednou bylo!? možná i lepší
Nech svět světem (2023)
Nejvíce jsem u toho ocenil, že tam nebyly žádné buzny nebo muslimské transky jak je u Netflixu bohužel zvykem :/
Těla (2023) (seriál)
muslimskou detektivku v hidžábu bych ještě přežil, ale teplej mužnej zrzavej detektiv to už je fakt ůlet, Netflix jede. dokoukal jsem asi tři díly. odpad
Bratři (2023)
vrazi hnusný! ještě o nich točí film hnus
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
kura Netflix! samý buzerant a lezba fakt shit v pulce prvního dílu jsem to vypnul :-/
The Last of Us (2023) (seriál)
Vytvořit z herní adaptace tento homo-lesbo sajrajt to chce mít fakt hodně zvrácenou mysl!