Recenze (136)
Kouzlo měsíčního svitu (2014)
Nádherny Woody.
Lásky čas (2013)
Opať ma dostal. Nečítajte komentáre, pozrite si to, určite aspoň polovica z vás to neoľutuje.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Fuuu tak toto bola megalomanská sračka, ledva som to dopozeral. A čerešničkou je hlavná postava. Mám rád scifi... ale toto bolo nelogické a neskutočné až príliš, skôr fantazy nepodarená komédia.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Som fanúšikom fantasy aj sci-fi, ale toto je fakt slabučké až nudné a hlavný hrdina je nasládly nesympaťák.
Tři mušketýři (2011)
Slabucky pokus o Sherlocka.
Sherlock Holmes: Hra stínů (2011)
Takto ma vyzerat nonstop akcia v podani Guy Ritchieho. Žanrova lahodka. Samozrejme treba ist na ten film s istym ocakavanim teda ze dostanete akčnu dobrodruznu krimi komediu.
Papírový hrdina (2009)
O ľuďoch a príjemne.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Jízda!
Jak je důležité míti Filipa (2002)
Oscar Wild vo veľmi vydarenej adaptácii.
Iron Man 2 (2010)
Je to akčné ale málo, trochu zábavne a máličko akosi o ničom. Trošku sklamanie.