Recenze (136)
Aféra Thomase Crowna (1999)
Napísal by som len to isté ako golfista.
Alenka v říši divů (2010)
Akési také ploché....
Angličan, který vylezl na kopec (a slezl z hory) (1995)
Pre mňa za 4*. neviem vlastne ani prečo ale tento film mi nadlho utkvel v pamäti dnes som si ho po dlhom čase znovu pozrel a opäť ma Welšania pobavili.
Avatar (2009)
Vizualne krasne, inak nic moc taka, indianka.
Až na krev (2007)
Vynikájúca dráma, ktorá vás nezavedie do sveta naftárov ale do duše človeka, túžiacom po čiernom zlate za každú cenu. DDLewis je pán nadherec "ako uz bolo povedane" a skvele mu sekunduje Paul Dano
Barbar (2009)
Po dlhej dobe ozaj divný film, možno som čosi nepochopil. mám rád prírodu ale tu ma neupútala ani tá. Hudba podes. Ale vydržal som do konca lebo som bol zvedavy čo bude a za to tá druhá a na koniec aj tretia*.
Bathory (2008)
Trošku nafúknutá bublina, ktorá po vzhliadnutí mierne splasne, nie však úplne. Má to veľmi ďaleko od starších Jakubiskových filmov.
Batman začíná (2005)
Taký akýsi iny Batman ale lepší.
Blade (1998)
V rámci žanru je to zábava. A hlavne má to hlavu a pätu, príbeh, skvelého záporaka, skvelú prvú scénu.
Blade 2 (2002)
Efektné, ale to je všetko, stratilo to aj to málo čo bolo v jedničke ešte zaujímavé. 2,5*.