Recenze (136)
Zahřívací kolo (2006)
Za 4* ale 58% je málo tak som pridal 5*.
Expendables: Postradatelní (2010)
Tak sme sa s kamarátmi fajn zasmiali k 5* chýba už len simultánny dabing. Ale nie bolo to vtipné aj akčné na záver až trošku moc.
Kriminálka Staré Město (2010) (seriál)
Zatial.
Robin Hood (2010)
Tak trošku s obavami som si to púšťal, ale nakoniec z toho vyšla celkom slušná zábava. Gladiator trošku inak.
Nezapomeň na mě (2010)
Premrhané. Škoda. Prvých 95 min sa to vlečie a Pattinson je stále upír. Potom to síce príde ale ....
Po krk v extázi (2004)
Výborná klasika.
Počátek (2010)
Podarilo sa. 2,5hodiny mi ubehlo behom pár minút. Ako vo sne.
Prokletý ostrov (2010)
Napínavé až dokonca, istým spôsobom to tu už raz bolo, ale neprezradím čo, kedže tým by som povedal veľa. Vynikajúca atmosféra aj Di Caprio.
Barbar (2009)
Po dlhej dobe ozaj divný film, možno som čosi nepochopil. mám rád prírodu ale tu ma neupútala ani tá. Hudba podes. Ale vydržal som do konca lebo som bol zvedavy čo bude a za to tá druhá a na koniec aj tretia*.
Nine (2009)
Takmer som si to nepozrel a bola by to škoda. Pre mňa lepšie ako Chicago. Atmosféra doby, cigaretový dym, to malé talianske auto aj tie ženy sú tu akesi ženskejšie.