Recenze (533)
Nepřítomnost (2011)
Pomalejší styl mám rád a často si ho užívám, ale tady to na mě nezapůsobilo, stejně jako mě pro tentokrát neoslovilo kouzlo tajemnýho neviděnýho zla. Takže se to Flanaganovi vlastně moc nepovedlo. [50%]
Nepříčetná (2018)
K úplný dokonalosti mi pár věcí chybělo. Především to chtělo trochu krotit iracionální projevy Sawyer v tom blázinci. Takhle se prostě chytrá ženská, ač nepříčetná, nechová. Ale jinak mě Soderbergh po dlouhý době zase přesvědčil, abych mu dával víc šancí. A na to musí bejt hrdej. [90%]
Lov (2020)
Bombastickej nástup s komediálními prvky mě dostal. A v tom tempu a stylu to jede vlastně celej film. A skvělá Betty Gilpin tomu všemu vévodí. Žádná nuda. No a třebaže je tohle točený s velkou nadsázkou, myslím si, že choutky filmovejch progresivistů bohužel nejsou daleko od choutek těch skutečnejch vymaštěnců, kteří řádí v dnešním zvráceným západním světě o sto šest.
Zlo nikdy nespí (2016)
Kdepak. Osvojit si dítě v Americe, to nikdy nepřineslo do domu nic dobrýho. To přece z filmový historie dávno víme!
Návrat muže z bažin (1989)
Všude samá mutace, prostě nádherný, stejně jako moje dávná láska Heather, pobíhající kolem bažin bez ceckonosu. ♥
Beyond Skyline (2017)
Scenárista O´Donnell se asi po zkouknutí Skyline chytil za hlavu a dvojku si radši natočil sám. A dobře udělal. Zvolil trochu vyspělejší styl se sympatičtějšími herci a potěšila mě i pointa vzniku naší civilizace. Snad jen těch šaolinů tam bylo v závěru až příliš, úplně by stačil ten americkej policejní Rambo. A pokud si někdo myslí, že tohle bylo oproti jedničce myšlený smrtelně vážně, divím se, že ho z toho nevyvedly ani závěrečný titulky.
Pavouci z vesmíru (2010)
Amatérská hudlařina s kupou nesympatickejch seriálovejch ochotníků. Normálně jsem se musel podívat, jestli to netočil Janák. Dramatická scéna s kouřením před těhotnou byla asi nejvíc... Ale já jsem masochista, jdu vyhledat a zkouknout to volný pokračování.
Soukromá válka pana Wilsona (2007)
Tak jistě, Rusáci trhaj dětem hlavy a žerou je zaživa a chrabří Američani musí brát spravedlnost do svých rukou, ať už z jakejchkoliv důvodů... Ale pěkně natočený to bylo.
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Máte rádi MIB? Jestli jo, tak do RIPD jděte a užijte si to. Bez srovnávání. Skoro pět hvězd.
Leviathan (1989)
Ano, hlavně toho Vetřelce nemuseli kopírovat tak okatě, ale Propast bych mezi materiál sloužící tvůrcům jako inspirace rozhodně neuváděl, jak tomu někteří zdejší činí, protože byla natočena později. ___ Jinak jde o příjemný bubu sci-fi s úsměvným koncem a pro osmdesátky celkem charakteristickou závěrečnou scénkou.