Poslední recenze (17)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
zajimave postavy, dobra pribehova linka na pozadi. Akta X v 21. stoleti.
TRON: Legacy 3D (2010)
Vzprava paradni, hudba od Daft Punk vznikajici, vice hvezdam, ale chybi pribeh...ten je bohuzel vemi light.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
dobry dialogy, paradni akcni sceny. Zaverecna pulhodka naprosto luxusni,Quentin to zvladnul lip nez Robert.