Recenze (17)
Hranice nemožného (2008) (seriál)
zajimave postavy, dobra pribehova linka na pozadi. Akta X v 21. stoleti.
TRON: Legacy 3D (2010)
Vzprava paradni, hudba od Daft Punk vznikajici, vice hvezdam, ale chybi pribeh...ten je bohuzel vemi light.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
dobry dialogy, paradni akcni sceny. Zaverecna pulhodka naprosto luxusni,Quentin to zvladnul lip nez Robert.
Velký bazar (1973)
naprosto super komedie. Nejlepsi Les Charlots!!
Zardoz (1974)
Teda Seane, co to bylo? Totalni blaznivina a nejhorsi film Conneryho...
Na cestě - Na cestě po jižním Laosu (2009) (epizoda)
Pote, co jsme se vratili z cesty po Laosu shodou nahod davali tento dokument a velmi me tesi, jak se jim podarilo vystihnout atmosferu a podchytit zajimava mista. Takhle se zije v Laosu. Moc povedeny dil.
Jiný Tel Aviv (2009)
Nic moc, pribehy se moc nepovedly a jak jde cas, tak se clovek tesi na konec...ale pribehu je hodne. Pripravte se na to.
Moon (2009)
Paradni komorni drama. Sam Rockwell exceluje. Zajimava zapletka se super rozuzlenim.
Nula (2009)
Pekne natocene, ale prilis anonymni, jak rekl sam reziser, aby se v tom kazdy nasel. Podle meho zasel o trosku dal, nez by bylo zahodno
Mugabe and the White African (2009)
Hrdinsky pribeh rodiny bileho farmare, ktera se vzepjala bezohledne moci Mugabeho rezimu, jez se je snazil vystipat z jejich farmy. Velmi autenticke a u mnoha momentu clovek jen ziral s otevrenou pusou. Na druhou stranu se mi pulku dokumentu do hlavy vkradala myslenka, jak se vlastne chovali bili pristehovalci k mistnimu obyvatelstvu poslednich nekolik stoleti...