Recenze (13)
Zrození Planety opic (2011)
Bravo, tak tohle se opravdu povedlo. Film si mě získal hned od začátku. Poté co Caesar poprvé promluvil, jsem nepřestal žasnout. THUMBS UP pro film roku.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Pitoní díl bezpochyby na 5 hvězd
Repo Men (2010)
Celý film byl průměrný na ***, ale za závěr musím dát o hvězdu víc.
Schindlerův seznam (1993)
Fantastické dílo.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
V celku by byl tento film nic moc, ale závěrečná část obou příběhů je skvělá ;)
Gauneři (1992)
Jeden z nejlepších Tarantinových snímků.
Noc oživlých mrtvol (1990)
Jistě klasika ve svém žánru, ve kterém jsou ale i povedenější snímky.
Expendables: Postradatelní (2010)
Přes kritická očekávání, je The Expendables velmi zábavný "akčňák" s spoustou vtipných scén. Jediným záporem jsou snad jen mizerné vizuální efekty.
Talentmania (2010) (pořad)
Neskutečně nezábavná estráda :(
Poslední vládce větru (2010)
Jedna hvězda za triky a hudbu. Jinak by se měl pan Shyamalan držet toho co mu jde - Drama / Thriller / Horor / Mysteriózní / Sci - Fi