Oblíbené seriály (10)
Haló, haló! (1982)
Dokonalý, zábavný, vtipný plný dobrých hereckých výkonů u některých dílů jsem se doslova popadal za břicho!
Přátelé (1994)
Nejlepší seriál všech dob! Žádný díl nenudí.
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Tak jo. Viděl jsem 5 dílů a musim vidět další ;-) Člověk se stane lehce zavislý na něčem tak dobrém, jako je tohle! Ať žijí Friends 2!
Dva a půl chlapa (2003)
Nejlepší seriál současnosti!
Dallas (1978)
Akta X (1993)
Zoufalé manželky (2004)
Ženatý se závazky (1987)
Některé díly perfektní, ale někdy to je dost nuda včetně trapného spolku NO MA'AM. Dost hrozné byly i díly se sportovní tématikou např. Jak se Al vydával za důchodce, Jak Peggy porazila Ala v kuželkách a tak bych mohl pokračovat.