Recenze (95)
Hastrman (2018)
Kniha je naprosto skvělá a film se jí snaží celkem úspěšně konkurovat. Jen mi příliš neseděla herečka Simona Zmrzlá, místo které bych si dokázala představit v její roli jiné herečky. U Ondřeje Havelky, který je výborný divadelní režisér (jeho Muži v ofsajdu se do dnes úspěšně hrají v Mladoboleslavském divadle), ovšem bylo znát, že film Hastrman je jeho prvotinou na poli hraného filmu. Ve finále musím dát 4 hvězdičky, jelikož se mi film zdá jako dobrá adaptace a příslib pro budoucna v případě nového filmového režiséra Ondřeje Havelky.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Tak mě film nijak nepřekvapil... Čekala jsem, že lepší jak Pán prstenů to nebude a taky nebylo. Řekla bych, že ve filmu bylo až moc dojemných scén typu: jeden pronese moudrou řeč a všichni se zahledí do svého svědomí a jsou dojatí... Navíc teď budu vypadat jako blbec, ale netušila jsem, že to zase bude rozděleno na části, takže mě ten náhlý konec překvapil. A možná zbytečný narážky n 21. století, když se jedná o film podle předlohy Tolkiena.
Hollywood (2020) (seriál)
Tomu se říká utopie. A to je to co mi na seriálu vadilo, ta utopie od druhé poloviny série. Aneb co si z toho odnést? Že Wong získala Oscara, že černá žena mohla dostat v USA Oscara už tehdy a že Rock Hudson nemusel svoji orientaci skrývat až do smrt. No moc pěkný by to bylo kdyby to byla pravda, ale nebyla. No a přeci neuděláme mooc ošklivý seriál o Americe, tak si prostě upravíme dějiny a je to. Mohli na to upozornit na začátku a já bych to pak nebrala jako drama, ale jako sci-fi.
Hop nebo trop (2004) (seriál)
Po Dobré čtvrti a Četnických humoreskách další top seriál polistopadové doby. Ano doba socialismu děs, ale filmy a seriály měli několika násobně větší kvalitu. A tenhle seriál je jeden z mála světlých okamžiků naší současné kinematografie. Naštěstí se i dnes najdou tyhle světlé stránky. Ještě, že máme českou televizi a její některé seriály a hlavně její televizní filmy.
Horší už to nebude (2006)
Skvělé téma a moc dobrý film. Bohužel pro mě mínus zvolením hlavního představitele a to herce Willa Ferrella. Will je pro mě v něčem hrozně nechutný a tak mi ho ve filmu nebylo líto. Bude to asi tím v jakých filmech jsem ho viděla.
Chyby (2021)
Nejednalo se o špatný film. Nicméně od poloviny snímku se vše točilo v nudném kruhu, kdy jsem začala mít pocit, že autoři mají problém děj uchopit do nějakého zajímavějšího závěru.
Inferno (2016)
Tomuhle se říká "průšvih". Jak můžou autoři filmu tvrdit, že vychází z předlohy knihy Dana Browna. Jediné co je podle předlohy jsou jména postav. Ani jako film se to nepovedlo.
Insidious: Poslední klíč (2018)
Dost velké zklamání. V kině jsem začala usínat a to se mi nestává. Příběh byl přeplácaný a závěr filmu (tedy ta část s matkou) byla jak parodie Scary movie nebo film o zjevení. Jediné plus byla asi narážka na první díl na konci tohoto nepovedeného pokračování.
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
No sláva, konečně se dočkali básníci důstojného pokračování. Lehké a celkem příjemné sledování rodinného filmu.
Jak nás vidí svět (2017) (pořad)
Za mě nesmyslný pořad, který nic nereflektuje. A už vůbec nereflektuje to, jak nás vidí cizinci. Nápad to není špatný, ale výsledek je za mě opravdu špatný. Bohužel nemůžu dobře hodnotit.