Recenze (284)
Nespoutaný Django (2012)
Po hudobnej stránke? WTF!?!
Česko Slovenská SuperStar (2011) (pořad)
Cigáň v porote, cigánka moderátorka atd...
Children of the Corn: Genesis (2011)
Film je časťou série: Children of the Corn (1984) [60%], Children of the Corn II: The Final Sacrifice (1993) [60%], Children of the Corn III: Urban Harvest (1995) [60%], Children of the Corn: The Gathering (1996) [70%], Children of the Corn V: Fields of Terror (1998) [40%], Children of the Corn 666: Isaac's Return (1999) [30%], Children of the Corn: Revelation (2001) [50%], Children of the Corn (2009) [50%], Children of the Corn: Genesis (2011).
Total Detox (2011)
Bonusy na DVD: NachtDemon, Der , Way of Bloody Revenge, The , Izolator, The .
Brutal Relax (2010)
Vidieť môžete: http://www.youtube.com/watch?v=M9mbjG97NeY
Černá smrt (2010)
Vynikajúci film, aj keď horor je to len z veľmi malej časti. Mal som malé sklony to zaradiť aj ku fantasy, partia na koňoch sa vydáva zničiť temné zlo, k tomu parádna pochmúrna atmosféra, les, prepadnutie banditmi, "zachránenie" nevinnej... Ale aj tak je to len film o výprave kresťanov, ktorý je dosť rozťahaný a odohráva sa pomaly, no mňa skoro vôbec nenudil. Koniec ma veľmi uspokojil, takže neváham... 90%.
Krokodýl vs. aligátor (2010) (TV film)
Celkom v pohode eco horror z produkcie neslávne známej televíznej stanice SyFy. Z názvu vyplýva, že tu budeme mať čo dočinenia s prerasteným aligátorom a dinosaurom pripomínajúcim T-Rexa. Monštrá sú spravené v celku dobre, veď o to pri týchto filmoch viac-menej ide. Herecké výkony sa samozrejme držia na hladine podpriemernosti a k tomu prislúchajú aj dialógy a dej. Ale koho proste takéto filmy bavia, tak si príde na svoje. Monštrá hryzú, trhajú a samozrejme zabíjajú ľudí, takže nudy sa báť nemusíme... 60%.
Open House (2010)
Námet je síce trochu pritiahnutý za vlasy a nerealistický, ale nemôžem povedať, že by sa mi nepáčil. No jeho spracovanie je priam katastrofálne. Až na pár pekných vrážd je to celé veľká nuda. Síce to má aj nejakú myšlienku a koniec celkom poteší, ale more nudy to neprekoná... 40%.
Para vs Votrelec (2010)
Tak toto bola riadna lolkovina. Ak to bolo myslené zo srandy tak jednoznačne z 5*, no ak vážne, tak Odpad!. Radšej dávam medzi, veď na tie tri minúty to pobavilo.
Phobos (2010)
Rusko-estónsky horor o hŕstke ľudí zavretých v vojnovom bunkri, ktorý je prerábaný na disko klub. Námet to bol zaujímavý, ale spracovanie otrasné. Ide o fóbie, ktoré tu všetkých strašia a musia ich ich prekonať. Našťastie film má len 78 minút, ale aj tak hodinu sa nedeje takmer nič, ale ani také nič, čo by zaujalo. Potom prichádza asi 5 minút akcie a veľký WTF koniec. A k tomu ešte "profesionálny" herci... Ale svoju atmosféru to malo a snaha sa uprieť nedá.