Oblíbené filmy (10)
Requiem za sen (2000)
Snad nikdy nezapomenu na hudbu.
Já, robot (2004)
Pche, jsem alergický na sračky. Hláška na kterou vždycky čekám.
Trestná lavice (2005)
Komedie, které se nemůžu vynadívat.
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Netypicky snímek, který mě příjemně překvapil.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Gran Torino (2008)
Wanted (2008)
Jen kdyby bylo takových filmů víc.
Sedm životů (2008)
Jsem zvyklí na Willa v komediích, akčních filmech, ale to co předvedl tady je oslnivé. Je to film, které si Vás celou dobu získává a pak Vás úplně na konci dostane.