Recenze (1 012)
Strážci Galaxie (2014)
Celý tohle MCU .... jednotlivě, bez znalosti souvislostí, se na to asi koukat nedá, ale tohle je docela vtipný (mám slabost pro Zoe ..... )
Myšlenky zločince - Evoluce (2022) (série)
Tahle série porušuje všechna pravidla těch předchozích. Táhne se to jak smrad, skáče to z postavy na postavu - nedovedu si představit, že bych na to koukal s týdení pauzou ....
Hawkeye (2021) (seriál)
ty vole těžký - každýmu prostě nevyhovíš. Každopádně dneska se spíš dělaj seriály pro mladý holky, zbytek si musí zvyknout. A tak musíme čučet na další seroš o mladý blbce, která zachrání svět. Velmi zábavné. Nějak se k tomu přimotal Hawkeye, no škoda, v Avengers mi přišel mentálně docela v cajku. Poslední díl je doslova utrpení - fakt jsem si přál, aby tu dylinku Kingpin zrakvil.
Black Widow (2021)
Mám vážně rád Scarlet, Avengers mi vpodstatě nevadí .... ale ve srovnání třeba s Bournem je tu jeden podstatnej rozdíl - Bourne (první tři filmy) jsou super bijáky podle fajn knížek s perfektně vyváženým obsazením - Black Widow je na sílu splácaná feministická kokotina kdy i Scarlet působí tak nějak na ránu .... některý scény jsou až k nepřežití- zvlášť Harbourova postava je nesnesitelná.
Stvořitel (2023)
už dlouho (jestli někdy) jsem neviděl tak špatnej a nudnej film. A když dva Washingtoni dělají totéž, není to totéž. A David je všechno možný, jenom ne herec. Nepíšu dobrej herec úmyslně - on není herec vůbec.
Ztraceni ve vesmíru (2018) (seriál)
Jen jsem čekal, kdy se objeví Majka z Gurunu 😁 peníze jsou vidět, ale postavy jsou napsaný tak dementně, že je to většinou k smíchu ...
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
Trefa do černýho - zatím
Podruhé mě neoklameš (2024) (seriál)
po čtvrté epizodě: hlavní hrdinka příliš krásná aby byla uvěřitelná ( která baba vypadá když vyleze z postele jako supermodelka při focení do Vougue?), nápad dobrej ale scénář slaboučkej jak levnej hajzlpapír - škoda, vypadalo to docela dobře. PS ten detektiv, co to vyšetřuje - v anglii nedělaj zdravotní prohlídky???? 😂
V plamenech (2020) (seriál)
"Bojîm se o svoje vlasy ...." to jako vážně? Tenhle seroš je kromě utrápenejch herců a dementního scénáře superkorektní americká sračka - hasička s hadrem na hlavě ..... 😂😂😂
Sněžné bratrstvo (2023)
Ve srovnání s "Alive" ubohá sračka - všechno špatně - ano, 30 let poté se to dá natočit filmařsky lépe - ale jinak je "Alive" o parník jinde - mám jen jednu otázku - proč? SHINING taky nikdo nezkouší natočit znova ......