Recenze (1 013)
Hanebný pancharti (2009)
Uf to je úleva ! Díky Quentine, dal sis pauzu, ale jsi zpátky tam, kam patříš.
Trhni si! (2006)
Paris Hilton je horší než Pokémoni. Fujtajbl.
Pokémon 3 (2000)
nemůžu komentovat, zvracím ........
Simon Sez (1999)
Vrať se pod koš, blbečku!
Atomová katedrála (1984)
Kdepak Jirka Krampol, to je záruka kvality ......
Slez ze stromu (2001)
No já nevím - jak to ten Andy dělá, že se točí každá zhovadilost, která ho napadne? A co je na tom proboha geniálního, když je někdo magor ????
Řeč nepřítele (2008)
Všeobecně se mi filmy o židovské problematice nelíbí, protože mě Ti šílenci nezajímají. Z čistě filmového hlediska je to ale slušný snímek, který asi dost realisticky přibližuje úroveň myšlení účastníků izraelsko palestinského konfliktu. Je to smutné a beznadějné. A Linda Hardy - jak to že nehraje alespoň v nějakém seriálu na AXN ??
Syriana (2005)
Není co dodávat, má to hlavu a patu, všichni herci jsou vynikající a hrají co to jde, navíc ač film působí zezačátku poněkud komplikovaně, na konci Vám do sebe všechno perfektně zapadne. Výborný film.
Revolver (2005)
Někde jsem četl, že Madonna vyjebala Ritchiemu mozek z hlavy. Teď jsem to i viděl. Taková dávka zhovadilosti, vykrádaček a neschopnosti - to je fakt hustý. Jo a Gui - Tarantino jsi nikdy nebyl, nejsi a evidentně nebudeš.
Michael Jackson: Pohřeb (2009) (pořad)
Co se na tomhle dá hodnotit. V té rakvi Michael stejně nebyl a jinak to byla normální americká opičárna. Fuck !