Recenze (557)
Sarkar (2005)
Za tu atmosféru a oba Bachchany :-)
Twister (1996)
Dialogy katastrofa, dabing ještě větší...
Crazy Joe (2013)
Taková brucewillisovská stylizace.
Neobyčejný život Timothyho Greena (2012)
Chtěli originalitu a sami se utápěli v průměrnosti. A k tomu se vezli na povrchní vlně všeho toho, z čeho se (patrně) toužili vymanit: rivalita, satisfakce, haštěření, atd... Polovinu situací jsem vůbec nepochopila, ale na to už jsem si u některých amerických filmů zvykla. Zkrátka obvyklá šablona: "Jsem tady, tak se ze mě poserte" (jinými slovy - mých 10-15 vteřin slávy). Za to přeci stojí nejenom žít, ale to je zřejmě i smysl života. P.S. Tím ale nepomlouvám kluka, ten byl báječnej.
Liberace! (2013) (TV film)
Michael Douglas je tak rozkošnej, že bych mu dala pusu a adoptovala si ho jako domácího mazlíčka. A nikomu bych ho nepůjčila :-)
Nástrahy džungle (2009)
Bože můj, tolik debilních postav v jediném filmu? __P.S. Toto vůbec není typický indický film - to jen tak na okraj, pro ty, kteří haní indickou kinematografii jako celek. Toto je pouze její nejslabší odvar.
Velký Gatsby (2013)
Ach jo... jak parodie sebe sama.
The World Unseen (2007)
Svět je prostě hnusnej.
Final Fantasy: Esence života (2001)
Po výtvarné stránce nádhera.
40 dnů a 40 nocí (2002)
Ale jó.