Recenze (177)
Papírový dům (Netflix verze) (2017) (seriál)
Po podle mě skvělý a zajímavý první řadě postupný totální úpadek do až ujetého a nesmyslného absurdna.
Uncharted (2022)
Jsem velký fanoušek herní série a byl jsem příjemně překvapen. Povedlo se to a těším se na další pokračování.
Největší flám s Jiřinou Bohdalovou (2021) (pořad)
Po zábavných zázracích přírody a všechnopárty přišlo naprosté peklo s historickým playbackem, plastickými celebritami za zenitem. Asi má svůj důvod proč se pořady tohoto typu 20 let již nevysílají.
The Perfect Kiss (2018)
No tak už víme proč se Pleky s Vondráčkovou dal rozvést,když dal do tohohle "díla" peníze, tak to byla asi poslední kapka.
Zlatá maska (2020) (pořad)
Jsme o 20 let zpátky v televizní "zábavě". Tohle fakt nee.
Anelka: Nepochopený střelec (2020)
Musím přiznat, že mě tenhle příběh zas tolik nezaujal až na posledních 20 minut cca, kdy se rozebírala kauza z MS2010. Jinak jsem se upřímně i chvílemi nudil.
Ženy v běhu (2019)
Bez Ondry Vetchého a jeho filmových synů by film byl "poloviční".
Linka 112 (2018) (pořad)
Nekoukatelné. Víc netřeba dodávat.
Robinsonův ostrov II (2018) (pořad)
Oproti první řadě obrovský posun moderátora Ondřeje Novotného. Jinak vcelku fajn, akorát to češi neumí hrát tak dobře jako američani :-) Vítěz 2. řady za mě super. Jak řekl sám na finálovce, jde to i jinak!
Pásky z Nagana (2018)
Exkluzivní dokument, který nabízí něco víc, nabízí pohled i do našich dějin téhle naganské party a to jak se utvořila a spojila tenhle národ aspoň na chvíli.