Recenze (402)
Equalizer (2014)
Když nevíte co by, dejte do hlavní role Denzela. Film, který ničím nepřekvapí, ale ani neurazí. Průměrný, nepříliš originální snímek, který je o nějakých 15 minut delší, než by mu slušelo. Nemastný, neslaný, ale koukat se na to dá. I když všichni nejspíš tušíme, že bez hvězdného Washingtona by snímek zapadl do šedi akčních filmů, kterých je každý rok mnoho., tím spíš je škoda, že Chloe nedostala příliš prostoru.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Je to pravda. Matthew Vaughn opět natočil zábavný film (a o to jde především, ne?), který udrží pozornost celých 129 minut a každou chvíli překvapuje originálními nápady, hláškami a povedeným hudebním doprovodem. Výborně složené herecké obsazení, Taron Egerton mi připomínal Matta Damona, vám ne? Kingsman jsou takový nekomiksový Kick-Ass a těch absurdit tam až na ohňostroj moc není.
Dobrodružství pana Peabodyho a Shermana (2014)
Sympatický exkurz do alternativní historie, kde Řekové jedí pizzu, Einstein luští moderní hlavolamy a z Da Vinciho je sprejer! Baví mě příběhy, kde se postavy ze současnosti nahrnou do historie, dělají si srandu ze stereotypů tehdejší doby a potkávájí slavné osobnosti.
Whiplash (2014)
Filmová symfonie o dvou sólistech, s perfektně gradovaným tempem a chytlavými takty.
Slídil (2014)
Film o tom, že především křiváci a bezpáteřní lidí dosahují svých cílů. Jake Gyllenhaal ztvárnil odporného sociopata, který se "nadchnul" pro své povolání a pro nejvyšší stupínek ve své branži je schopný jít až za hranici.
Tělo (2012)
Po celou dobu jsem měl v hlavě, že to budou čtyři hvězdy jako vyšité, ale překvapivý a povedený závěr překulily hodnocení o stupínek výše. Španělský film opět nezklamal. A pozor na splachovadlo u záchoda.
Půlnoc v Paříži (2011)
Velice příjemný film, s několika úsměvnými scénami, krásnými záběry Paříže, vynikajícími herci a chytlavou melodií. Merci.
Na jezeře (2013) (seriál)
Neskutečně natahovaná, nudná a dá se říct zbytečná minisérie. Kdyby byly tři čtyři díly, vůbec by to neškodilo, ve většině z nich se toho totiž moc neděje. Nesympatické, až odpudivé postavy, případ stojící na místě, zvláštní chování postav... Dvě hvězdičky za Elisabeth a Nový Zéland.
22 Jump Street (2014)
Mnoooooohem lepší než 21tka. U některých scén jsem opravdu vyprsknul smíchy a to se mi až tak často nestává. Tahle dvojka spolu s Ice Cubem jde dohromady. Rád se podívám i na další pokračování.
Spása (2014)
Westernová jednohubka, která neurazí ani nevyrazí dech. Mads a Eva se po Casinu Royale opět setkávají na plátně a nutno přiznat, že oni jsou tahouny celého snímku. Chvílemi mi vadil výrazný kontrast barev v obraze a někteří herci se na Divoký zápas úplně nehodili. Ale jinak fajn.