Recenze (570)
Bez dechu (2011)
Z velkého těšení bylo ještě větší zklamání.Mám pocit že je to tak trochu reklama "proč nepoužívat mobil" a že každý mizera je z bývalého SSSR.Ňák se to nepovvedlo ani jako akčňák nebo krimi a co jiného to má být,to mi nešlo na pochopa.Určo jeden z nejhorších filmíků roku!Takže pouze za jednu * a to za herecké obsazení J.Isaacse a S.Weaver.
Blubberella (2011)
Prej-"skus to!"Já se vážně snažila a nešlo mi to na pochopa.Ani komedie,ani parodie ani....prostě to nešlo a již nikdy více!!!Naprosto zbytečný počin. :-((
Captain America: První Avenger (2011)
Další "Marvelovka" v takovém retro stylu,která speciálně nenadchne ale dobře se na ní kouká.Filmík jako vystřižený z dávných časů a jediné co je tady k hodnocení,je H.Weaving a pár efektů.
Červená Karkulka (2011)
Tak se nemohu rozhodnout-je todle pohádka,fantasy,hororek a nebo ňáká napodobenina vlkodlaka či Twilight ságy?Nic z toho mi nesedí a pouze jsem byla zvědavá,kdo že je tím vlkoušem.Je to na jedno nudné skouknutí a pak už nic.
Dámičky v sekáči (2011)
Máte li náladu na pohádku "ala Jane Austenová" a venku je špatné počasí,pak je tendle filmík docela dobrá volba.Naprosto jednoduchý příběh který pobaví a vyčistí mozkovnu.
Drive (2011)
Todle je hodně "jiný" filmík.Koukatelný to určitě je,leč né pro každého a milovníci strhující akce a adrenalinu budou zklamaní.Skvělý rozjezd a potom jakési prázdno v art stylu.Podle mého názoru by tendle filmík netrval ani hoďku,pokud by v něm nesnímala kamera nekonečně dlouho jednotlivé postavy,které si dávají načas i s nejbanálnější odpovědí.Další spousta zpomalených záběrů má zřejmě vyvolat dojem napětí,ale působí spíše nudným dojmem a touhou,posunout děj do akčnější sféry.Snad nejpovedenější je v tomdle filmíku hudba,kterou si určitě pustím znovu ale tendle art filmík má smůlu,prostě tolik nezaujal.No a jen tak pro zajímavost-filmík stejného názvu z roku 1978 je určo lepčejší ve všech směrech (včetně mlčících scén) a todle je pouze jeho napodobenina.
Drive Angry (2011)
Drive Angry je další z béčkových filmíků N.Cage za poslední dobu a docela bych to přirovnala k hrstkové polívce.Je tady hrstka hraní a hlášek větší hrst násilí,sexu,zbraní a anti reklamy na satanismus a sekty vůbec.Je to taková oddechovka,která vám na tváři vytvoří rozpačitý úsměv a je pouze na jedno skouknutí.
Falling Skies (2011) (seriál)
Po skouknutí "pilota"-Jako úvod k seriálu a důvod těšit se na to, co bude dál je to velmi slabé a těšit se není nač.Trochu to připomíná knihu Hostitel - Stephenie Meyer-ale opravdu jenom trochu.Nemám pocit že tenhle počin budu chtít skouknout dál.
Ghost Rider 2 (2011)
Čekala jsem cosi lepčejšího.Nebýt Nikolase,byl by to pouze nezajímavý počin s obstojnými efekty.Takhle skouknout a dost.
Gladiátoři z pekla (2011)
Jaksi prázdný a nic neříkající filmík o silném království.Taková historická fantasy,která se moc nepovedla a je rychle zapomenutelná.