Recenze (570)
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Pro mně jedna z nejslabších komedií s Funesem a nezachránila to ani Annie!
Duch (1990)
Filmík,který zanechá hodně silný dojem a i tvrdším náturám zvlhnou oči.Koukatel má skoro zoufalý pocit ve kterém si přejei,aby taky jednou odešel do světla.Třeby to tak skutečně funguje-já se tomu alespoň snažím věřit.Škoda jen,že Patrick do tohoto světla odešel tak brzy.
Roboti (2005)
Stokrát stejné pohádkové téma,kdy dobro vítězí nad zlem,tentokrát v plechové podobě.Spousta akce,humoru, skvělých nápadů,úchvatných detailů,suprové animace a prostě všeho,co má správný animák mít včetně nejkrásnější scény s dominovými kostkami.Pro děti-kterým je především určen-je to skvělá pokoukaná a názory dospěláků se v tomto případě nepočítají a jsou neakceptovatelné!
Neznámý (2011)
L.Neeson a jeho "bondovské" akčňáky.Trochu slabší než "96 hodin" ale vcelku solidní filmík který vás zaujme a nebude nudit.
Dámičky v sekáči (2011)
Máte li náladu na pohádku "ala Jane Austenová" a venku je špatné počasí,pak je tendle filmík docela dobrá volba.Naprosto jednoduchý příběh který pobaví a vyčistí mozkovnu.
Falling Skies (2011) (seriál)
Po skouknutí "pilota"-Jako úvod k seriálu a důvod těšit se na to, co bude dál je to velmi slabé a těšit se není nač.Trochu to připomíná knihu Hostitel - Stephenie Meyer-ale opravdu jenom trochu.Nemám pocit že tenhle počin budu chtít skouknout dál.
Ayla z kmene medvědů (1986)
Zajímavý filmík,který dává každému koukateli velký prostor k úvahám.Líbit či nelíbit,dokoukat či nedokoukat.Kontrast vymydlené D.Hannah a postav neandrtálců je šokující a vcelku nehezký.Já dokoukala ale neuchvátilo mně vcelku nic.
Příležitost dělá zloděje (2010)
Pokud od tohodle filmíku čekáte něco zajímavého,strhujícího,zábavného a já nevím co ještě,budete moc sklamaní.Nevím co jsem očekávala,ale nic jsem nedostala.Skoukla a vyšumělo,nic víc a nic míň.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Super postaviča po vzoru E.T. se spoustou humoru.Paul je správňáckej trochu vulgární "emzák" a filmík je nabitej super hláškama u kterých se koukatel celkem solidně nachechtá.Moc se mně líbil.
Vrahouni (2010)
Taková oddechovka,která vás nijak nenadchne a kde se objeví dost nelogických situací.Ale skouknout jednou se dá.No ale to je tak vše co od tohoto filmíku můžete čekat.