Recenze (495)
Počátek (2010)
Mňa tento film nijak zvlášť neoslovil, trojúrovňový sen, nevysvetlené veci, filmu chýba indukcia a dedukcia...
Prokletý ostrov (2010)
Čakal som trošičku iné zakončenie, ale aj sebauvedomenie a pokus o nápravu bolo v celku dobré. :D
Twilight sága: Zatmění (2010)
Zatiaľ najlepší diel ságy. O niečo menej trápny ako predošlé, ale o to s trápnejšími dialógmi ako obyčajne. Neviem, či aj v knihe sú tak plytké myšlienky ako vo filme, ale ak to pozeráte kvôli romantike, tak to nemusíte vôbec robiť...
Andělé a démoni (2009)
Prvá polovica filmu o ničom. Druhá o to pútavejšia. Ale myslím, že na Da Vinciho kód sa to nechytá. Jediná prekvapujúca myšlienka bolo rozuzlenie celého príbehu, inak priemerný film.
Antikrist (2009)
Ako podklad pre množstvo iných filmov to mohlo slúžiť ako živné podhubie pre triller, mystériu, či fantasy. Ale nič z toho v tomto snímku nenájdeme. Nájdeme tam iba avantgardné pseudointelektuálne umelecké symboly, ktorých zmysel si do tejto chvíle neviem vysvetliť. Jedna hviezdička za zábery, inak hnus.
Avatar (2009)
Je to bombá :D
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Celkom dobrá komédia až na pár absurdít, pri ktorých sa zastavuje rozum. Inak v pohode :)
Číslo 9 (2009)
Výborný film, teda rozprávka :D
Čtvrtý druh (2009)
Konečne jeden film, ktorý ma naozaj vyviedol z miery a ponúkol zimomriavky. Jedna vec, ktorá by ma fakt zaujímala je, či zábery so skutočnou doktorkou sú naozaj z jej archívu alebo sú iba ako zaujímavá dokrútka, ktorá má v divákoch vybičovať zvedavosť. Tak či onak, film je naozaj pecka...
District 9 (2009)
Film natočený trochu neobvyklým spôsobom, ma od začiatku veľmi neoslovil, ale oplatilo sa mi pozerať až do konca. Naozaj zaujímavý príbeh spracovaný ešte zaujímavejším spôsobom má čosi doseba. Jednoznačne odporúčam vidieť.:D