Poslední recenze (9)
Babovřesky 2 (2014)
Tak to dopadne, keď sa chce z úspešnej jednotky vytvoriť niečo ďalšie, no nemalo to grády, po hodine som už fakt pozerala každú chvíľu na hodinky kedy to skončí. Pre mňa strata času aj peňazí.
Bezpečný přístav (2013)
až na tie sentimentálne scény sa na to dalo celkom pozerať
My dva a křen (2006)
Nebyť Matta Dillona vypínam to po prvých 10 minútach... tak tieto kvázi "komédie" ma vedia skôr vytočiť ako rozosmiať...čo je vtipné na ľuďoch, ktorým viazne komunikácia a nevedia povedať čo im vadí?