Recenze (240)
Případ číslo 39 (2009)
Ach jo, proč jednou psycho dítě nemůže být jednoduše zlé? To musí Amík přidat duchy a démony, protože si nedokáže přiznat, že psychopati taky kdysi byli dětmi?
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Ukázka, že film nepotřebuje tunu akce a romantickou zápletku, aby vznikl kult a dílo s velice silným příběhem.
Batman začíná (2005)
Strašné. Už začínám být otrávená tímhle "bílej bohatej Američan má krizi, tak jede někam do Číny nebo nějakého vymyšleného asijského státu a tam se přidá do nějakého chrámu a učí se a jako jedinej z všech těch lidí, co tam trénují i celý život, získá v montáži díky svým superbílejm schopnostem skill, jako nikdo jinej, aby se mohl vrátit zpět do USA a nastolovat spravedlnost". Ani vizuálně se mi to nelíbilo.
Temný rytíř (2008)
Nemám ráda Batmana. Fakt ne. Tohle byl pain sledovat. Heath byl fantastický a Aaron byl výborný, ale bohužel film nezachrání. Na mě moc "batmanovský batman". Přispívá k tomu i to, že Christiana moc nemusím.
Bohové Egypta (2016)
Na ten film jsem šla s tím, že budu pořádně hejtit. Byla dobrá nálada, nic na práci, tak proč ne. Whitewashing v Hollywoodských filmech mě hodně drásá, takže jsem se těšila, jak si pěkně zanadávám a bude. Ale kdepak. Ten film jsem nebrala vážně ani já a očividně ani tvůrci sami. Musím říct, že jsem se nesmírně bavila celou dobu a na dlouho mi zlepšil náladu.
Warcraft: První střet (2016)
Hry jsem nehrála, jenom trošku WoWka a knihy jsem taky nečetla. Líbilo se mi to. Hlavně Khadgar a epická scéna jeho power upu.
Sebevražedný oddíl (2016)
Hudba: epická, efekty: fantastické, kamera: na výbornou. A potom, pět minut před natáčením někdo řekl: "Sakra, zapomněli jsme na scénář!" a tak ho sepsali na místě během polední pauzy. Příšerného Jokera raději nekomentuji.
Poslední skotský král (2006)
No jo, bílej "hrdina", který si myslí, jak je nad věcí a celý svět mu zobe z ruky. Přitom kvůli jeho povýšenosti a hlouposti umřelo několik nevinných lidí. Samozřejmě odpornost Aminovi vlády je veliká a Whitaker ho zahrál bravurně. Na první pohled "neškodný dobrák", ale po chvilce je jasné, že jde o lidskou zrůdu. Mrazí mě z toho doteď, ale nebavila mě ta milostná zápletka (přišla mi zbytečná).
Hotel Rwanda (2004)
Jak to tak bývá, slyšela jsem na film samé chvály, takže mé nadšení bylo veliké, až jsem zas tolik z toho filmu neměla. Herectví dobré, příběh silný, no, ale znovu se asi na to nepodívám.
Bohové musí být šílení (1980)
Viděla jsem to kdysi jako dítě v TV a nikdy mě to moc nezaujalo ani nepobavilo.