Recenze (117)
Monstrum (2008)
Až na kameru (tento styl nemám rád) to byla velmi dobrá podívaná...Více by mi vyhovoval 2 alternativní konec, ale co...
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Pohádka necelé 3 hvězdy a za Yvettu dávám necelé 4..:-)
Princezna ze mlejna (1994)
4 hvězdičky a ta 5 patří Yvettě za čerta...:-)
Resident Evil: Afterlife (2010)
zajímalo by mě jak tento seriálový film skončí....
Dobroty (2001) (pořad)
http://www.youtube.com/watch?v=BeF2UjC4f78 - např. za todle nemohu dát míň...YVETTA byla luxusní...Bohužel ve srovnáním dnešních pořadů je todle špičkový pořad...
X Mix (2008) (koncert)
Jen za Nightwork a Vaňkovou....
Pojišťovna štěstí (2004) (seriál)
Bohužel jako celek katastrofa, první 2 série byli na 3 hvězdy
Puls 2: Posmrtný život (2008)
Oproti prvnímu dílu katastrofa...nefungující film....špatné obsazení....vlastě špatně je celý film, jen jsem se občas lekl a proto ta 1 hvězda.
Šéfe, jsem v tom! (2009)
Naprosto klasická hollywoodská ro,antická komedie...
Slečna zamilovaná (2009)
Rozhodně nezasloužené Maliny...