Recenze (293)
Jedeme na teambuilding (2023)
Riadna stupidnosť. Ale par krát som sa zasmial :)
Její tělo (2023)
Pri flasi vina sa to da dopozerat, ale musite tu flasu sam vypit. Film poukazuje na priveh skokanky do vody z ktorej sa stane pornohviezda. Napriek tomu je tam prilis vela vat a prazdnych scen, ze uspavac hadov je amater. Pripravte sa na sceny ako zo skutocneho porna :)
Na nože (2023) (pořad)
Ja tie jeho komenty proste milujem :D
Hrozba smrti (2024)
Skvely akcny film s mnozstvom bitiek a nenasilnym humorom. Film si od zaciatku pritiahne svoju kulisu a drzi si napatie az do sameho konca. Kameru a zvuk mozem len pochvalit. Vo filme sa ukaze aj Connor a vy chcete vediet ako to dopadne. 75%.
Zabijáci rozkvetlého měsíce (2023)
1* dole za milion minut kde som si to musel rozdelit na 2 dni pozerania. Druha * dole, za zbytocne vaty a natahovanie. Zhrnutie? Dost natahujuci dej miestami nudne. Ak to bude vo verejnej TV, tak to bude 2dnovy film :D
Velký George Foreman (2023)
Skutocny pribeh Foremana som nepoznal. Mal vsak naozaj pestry zivot. Film si vsak drzal rovnaku uroven deja bez naznaku silnej emocie alebo napatia. Za mna klasicky skutocny pribeh v podobe filmu. 60%
Insidious: Červené dveře (2023)
Raz musela prist ta mizeria
Sestra II (2023)
A tak 45% si to zasluzi.
Flash (2023)
Mile prekvapenie od DC. Chvilu som takmer zavahal a klikol na 4*. DC sa snazilo zreplikovat serial Loki a vysvetlenie multiverzum no moc mu to neslo. Podobnost vsak tam je. Mile prekvapil deja na 2 a pol hodiny , ktory bol fakt ze dobry, ale nicim prevratnym. Sasha Calle ako "Supergirl" bola krasna ceresnicka na torte. Urcite co chvila sa jej kariera rapidne zlepsi. Aquaman ako neuveritelny ozran ma naozaj pobavil :)
Barbar (2022)
Tak ja neviem.... citam tu komentare ake je to skvele, no za mna bez stipky napatia a grilovania nudy. Ten koniec bolo co? 🤔