Recenze (669)
Fantastická výchova (2019) (seriál)
Tezko rict proc jsem vubec zhledl cele ty dve serie, asi ze to bylo pohodlne (nemusel jsem nic moc vybirat) a v ramci izolace bylo casu celkem dost. Cilovka mi prijde velmi uzka neco 9-11 let a zejmena asi klucici publikum. Serial obecne ma spousty infantilnich momentu, ktere tuhle zabavu srazeji a zaroven dost "drsnych/strasidelnych" momentu(pro publikum okolo 7let od kterych to Netflix doporucje). Oboji mi prijde, ze se v 2. serii jeste stupnuje a proto jeste horsi hodnoceni. Chybi tomu spousta logickych dovysvetleni a v druhe serii i lepsi dej. Do toho uz nynejsi klasika zapletena problematika cerna/bila, homo/hetero.. Nic proti tomu nemam to tema otevirat, ale kdyz to na vas krici v kazdem serialu, co netflix ma tak uz me to trochu zacina stvat.
Hardcore Henry (2015)
Zfilmovana videohra se vsim pozitivnim i negativnim. Na me prilis rychla kamera(coz neni vycitka jen konstatovani) az mi z toho misty bylo blbe a taky bych asi nepotreboval tolik toho kecupu. Nejaka nosna myslenka - dejova, by se taky snesla, ale vlastne si rikam ze kdybych byl o 15 let mladsi, asi bych to ocenil i tak jak to je! Kouzlo to ma.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (2021) (seriál)
Pro me urcite podstatne lepsi nez anime original. 80%
Duna (2021)
Musim rict, ze to bylo skvele a hlavne vizualni zpracovani me fakt nadchlo. Presne tak jsem si to predstavoval, kdyz jsem cetl od F. Herberta predlohu. Vyborne vybrany herci a jediny, co me trochu mrzi je vcelku pomaly rozjezd, kde pri vsech tech krasnych zaberech mohl aspon na pozadi "bezet vypravecuv hlas" a vysvetlovat univers v kterym se to nachazi. Trochu uvest, kdo je ten Baron, co je zac ten rad Bene Gesserit apod.. ale mozna to je moje deformace prave z knizni predlohy a chtel bych zkratka, aby toho tam bylo vic. Tesim se na druhou puli a doufam, ze to tim neskonci.
Major Grom: Morový doktor (2021)
Necekane dobre! Kor v porovnani s tim, co se na nas chrli v posledni dobe z jinych statu a to Rusko opravdu nemam rad. Dal bych asi 4, ale je to tezce podhodnocene takze 5! 85%
Vikingové - Série 5 (2017) (série)
Zvlaste druha pulka serie uz je vazne slabota, nuda a vytraci se jakykoli smer serialu. Zacal jsem premyslet jestli to vubec chci dokoukavat.. linka s Ivarem me irituje, linka s Flokym uz je uplne navic a snad jen batahovani casu - zajima to nekoho? A linka ve Wessexu pro me ztratila vyznam tim, ze uz mi bylo fuk jak s postavama bude nalozeno.. Navic pribyvaji logicke chyby cim dal tim vic..
Rande naslepo (2017)
Romanticka komedie, ktera se ale uspesne vyvarovala lecjakemu klise a az na poslednich cca 30 minut bych nemel, co vytknout (trochu prehnany uplny konec a i "drogova" linie mi do toho vubec nesedela.. ale tak treba to tak bylo i v te skutecnosti, podle ktere to je inspirovano), ale i tak je to velmi povedene s dobrym humorem.
Asterix a tajemství kouzelného lektvaru (2018)
Jeden z tech nejlepsich v tomto "universu".
Černé zrcadlo - Série 5 (2019) (série)
Tezka bida, klidne tuto serii jde preskocit a o nic neprijdete. Zadny napad, zadna pointa..
Hodinářův učeň (2019)
Nema to pointu, divne vyumelkovana zapletka s koncem, ktery nema vubec zadny presah ani ponauceni. Snad zadny vtip, tezko na doporuceni dospelym, pro deti pak uz vubec.