Amarcord_1

Amarcord_1

Ja kub

Německo
muzikant...

homepage

114 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
    • 30.6.2014  09:18

    25% - Nekonečně dlouhá verze písničky "Pes jitrničku sežral" v samoúčelném uřvaně testosteronovém nádechu. Už dlouho jsem se u nějakého filmu takhle nenudil.

    • 1.11.2013  17:19

    85% - Díky Abramsovi se ze mě stal Trekkie a jeho druhý Star Trek to jen potvrdil. Obsazení Cumberbatche do role Khana slibovalo dilema, budu-li s to ho přijmout jako záporáka, nebo se připojím na stranu bojující proti klukům v přiléhavých tričkách s dlouhým rukávem. Nejistota, mám-li fandit Pineovi, nebo Cumberbatchovi se s návratem Leonarda Nimoye v roli Spocka z minulosti (teda budoucnosti) proměnila v jistotu, že vyhrát musí Khan, jinak se z toho fakt už zblázním. Jak to všechno dopadlo už je fuk, ale moc bych si přál, aby Abrams ve Star Treku pokračoval, protože mu to i přes některé drobné přehmaty fakt žeru. Plně se ztotožňuju s komentářem Tsunami_X.

    • 1.11.2013  17:04

    90% - Dosti nekompromisní cirkus několika archetypicky skvěle vystavěných postav, který má od začátku do konce říz a člověk si ho rád shlédne i víckrát. Povedená hudba, výtečné herecké výkony, sem tam nějaká religiózní či morální perla k zamyšlení a do toho humor ostrý jak toaletní papír v hotelu pro sadomasochisty. Moc zábavná podívaná.

    • 10.9.2013  08:46

    50% - Průměrná romantická polévka, která by bez Manciniho songu Moon River a krásy Hepburnové zanikla v moři scenaristicky zdařilejších veseloher. Přeceňovaný film s dosti nesympatickými hlavními postavami, kterým se od začátku prostě nedá fandit (jediný, kdo mi připadal aspoň trochu reálný, byl zde všemi nenáviděný Japonec odshora). Zklamání...

    • 21.6.2013  12:28

    50% - Horror plný dobrých nápadů a dost možná i milník ve svém žánru. Bohužel jsem prošvihnul ideální věk, abych se fakt bál -dnes bych potřeboval, aby David Lynch udělal remake... Ale i tak jsem pochopil slávu toho filmu, co běžel tak pozdě v noci, že jsem se na něj jako malej nesměl koukat :o)

    • 21.6.2013  12:16

    50% - Skvělá kamera, výborní herci s brilantními dialogy, a šílený nápad s německým zubařem, co v Americe loví lebky padouchů a pak pomáhá černému Siegfriedovi v cestě za Brunhildou. Tři hvězdičky zcela zasloužené. Django je jinak béčková podívaná kombinující všechna klišé italských westernů, amerických gangsterek po asijské akční filmy. Místy až směšný nevkus zachraňuje pouze Waltzova nadsázka, kterou si divák musí připomínat často sám, protože se film často díky ostatním postavám tváří dost seriózně. Tarantinovi se povedlo ukolébat diváka někdy kolem dvou třetin filmu. V Candylandu už to vypadá, že se film jakousi logickou formou uzavře, a tu se film z ničeho nic zbytečně protáhne o dalších asi 30 předvídatelných, velenudných minut... Mňo... I Quentinův Django Unchained má sice cosi jako cool styl, ale kromě něj mi nebylo nabídnuto nic, čím bych se bavil natolik, abych si tohle pustil někdy znovu. Takže jsem mu po dokoukání neřekl "Auf wiedersehen", ale "Good bye". ;o)

    • 14.6.2013  00:44

    30% - Mohu pouze bilancovat, že v mých očích je Harry Potter 1-4 slušná podívaná, zatímco 5-8 je jen průměrná telenovela pro fanoušky, kterým stačí ke štěstí pár motivů z knihy. Yates a Kloves podle mě naprosto selhali v jedné zásadní věci: Od páté knihy se svět již netočí kolem stárnoucího Harryho a jeho bandy (se kterými si Rowlingová také neví moc rady), ale otevírá se prostor pro vedlejší postavy. Na jejich motivy se autoři docela vykašlali a proto na mě paradoxně filmy o "dospělém" Harrym působí mnohem infantilněji, než filmy o jeho dětských dobrodružstvích. Zklamání, které jsem dlouho odkládal a nakonec bylo přilbližně takové, jak jsem čekal, akorát trvalo déle než obvykle. Ach jo.

    • 30.5.2013  15:44

    60% - Příjemný a laskavý film s výbornými hereckými výkony. Ale... Kolik jsem ale už takových filmů viděl? Tenhle navíc přichází s minimem nápadů, které by z něj učinily něco víc, než jen mix dobře fungujících klišé z filmů jako Řidič slečny Daisy, Bucket List, Řek Zorba a vůbec všech filmů o dobrých lidech z nižších vrstev, které těm bohatším přiblíží život a postaví je "nohama na zem". K tomu se mi nelíbila hudba, střih a celková narativní stavba, kde není jediná dějová linie vedlejších postav logicky uchopitelná. Sympatická recyklace emotivních dojáků minulosti s trochou dobrého ofensivního humoru a mezi řádky matně čitelného poselství o legalizaci trávy ;o) Zdejší vysoké hodnocení nemohu podpořit.

    • 7.1.2013  09:16

    75% - Co jsem čekal, to mi bylo dopřáno. Čekal jsem vyprávění na motivy knihy a přál jsem si, aby hluchá, nebo nudná místa (jak už to bývá, když dospělák sleduje opětovný boj pohledného dobra proti ošklivému zlu) byla přebita sílou 3D grafiky, přesvědčivostí hereckých výkonů, narativní schopností Jacksona a hudbou H. Shorea. Vše bylo splněno (Hudba nenadchla, ale dobře ve filmu fungovala). Viděno v 3D originále. Super oddechovka, o které jsem myslel, že budu lehce trpět, ale nakonec jsem se celou dobu dobře bavil. Nevím, co jiného čekat od pohádky :o) Pokud vám už ani příliš nevadí omšelý příběhový systém počítačových her typu "intro-mlácení potvor-cut scene a nalezení epických zbraní-mlácení potvor-MMMulti kill!-cut scene a zajetí-heroický únik-mlácení potvor-MMMMonster kill- cut scene a boss fight- end of mission-next mission: redo from the start", budete na tom podobně jako já :o)

    • 24.10.2012  00:14
    Král Artuš (2004)
    *

    20% Nemožný videoklip na infantilní Zimmerovu hudbu. Hvězdné obsazení. Nekupte to. Fakt, nekupte...

    • 20.10.2012  22:09
    Teoréma (1968)
    ****

    80% - Oukej... Půjdu na to polopaticky... Máme tady nějakou továrníkovu rodinu, kterou přijede navštívit nějaký Terence Stamp a všichni se do něj zamilujou, protože je pohledný a zádumčivý. Odjede stejně nenadále, jak se zjevil a jeho absence způsobí u všech sledovaných postav osobní či osobnostní proměnu. Že se jedná o velkou metaforu náboženských, politických, či etických principů a můj popis je tedy povrchní jistě netřeba zdůrazňovat. Co se mi na Teorémě líbilo byla právě volnost, s jakou si každý divák může interpretovat to, co vidí. Vše je točeno tak, jako by byl divák tiše a osobně svědkem všech událostí. Proto mě neiritoval ani viditelný stín kameramana v jednom záběru. Pasolini prostě netlačí na pilu v žádném směru, což je od něj nezvykle milé, a skoro ležérním způsobem nám zde poeticky vypráví o dekadenci pěti postav, které políbila jakási můza a s jejím odchodem se buď nedokázali vyrovnat, nebo se s ní vyrovnali po svém. Zajímavá Morriconeho hudba s uhrančivými hereckými výkony je spolu s příjemným tempem filmu dalším kladem. Plné hodnocení nedávám, protože mě Pasolini již tradičně nepřesvědčil strkáním klasické hudby tam, kde sám narativně váhá. Mozartovo Requiem užívá jako hlavní náladový pilíř i ve scénách, kam se absolutně nehodí, a to mu já nekoupím snad ani kdybych chtěl (jsem totiž profesně deformovaný). Co mě také moc nevzalo bylo určité politické zabarvení celé té podívané, ale bez něj by to možná ani nebylo ono. A kdo ví, jestli jsem to jen špatně nepochopil... Každopádně je Teoréma výborný film, moc jsem si ho užil a rád se na něj podívám znovu!

    • 15.10.2012  00:31

    75% - Zábavná pohádka pro ty, kterým se Levinsonův mnohem povednější film Vrtěti psem zdál příliš vážný. V této velké nadsázce se dohromady kombinuje tolik žánrů, že to filmu ve výsledku ubírá na působivosti a proto asi zůstal Muž roku za mými očekáváními po svém skvěle rozjetém začátku. Výborné herecké obsazení (fakt nesdílím skepsi ohledně Robina Williamse), parádní dynamika a Levinsonův rukopis se i tak postarají o bezva zážitek, zvláště pak jako vítaný kontrast ke sledování různých volebních kampaní a stranických proslovů.

    • 13.10.2012  17:38

    80% - K tomuto filmu jsem přistupoval s nepochopením, proč musí Fincher přijít zrovna s remakem dva roky starého filmového krimi. Asi by Larssonovu knihu chtěl vyobrazit jinak. Ouha. Je servírována ta samá polévka, jen trochu jinak kořeněná. Něčeho výrazně jiného (ospravedlňujícího důvod existence tak brzkého remaku) jsem si nevšimnul. Takže je to o vkusu. Budu-li chtít syrovější, severštější, úchylnější a tudíž autentičtější verzi se zajímavějším hereckým obsazením, kouknu se na Oplevovu verzu z r. 2009. Budu-li chtít atmosferickou hudbou silně podbarvenou fincherovinu, esteticky doladěnou tak, aby neurážela na nahotu citlivější diváky, pustim si toto. Nejsem s to říct, co jsem si užil víc. Lehce navrch má Oplev, ale ten měl 2 roky náskok, tak autocenzurně vyhlašuji remízu a doporučuji oba filmy coby silné, zábavné a chytře zpracované adaptace knihy, kterou si snad budu muset přečíst... Pak třeba přestanu psát tak dlouhé věty.

    • 10.10.2012  20:45

    60% - Tuctová hudba (jež na svůj nulový potenciál upozornila již při "předehře", kterou prostě neutáhla), nefungující vztah dialogů vůči ději, věčné opakování téhož, předvídatelnost, střihové z nouze ctnosti, nešťastný poměr ve výrazovosti herců. Toť negativa, která jsem při tříhodinové minutáži vnímal příliš dlouho a díky nimž jsem byl z tohoto Scottova opusu značně zklamán. Naštěstí to bylo barevné, dobře se na to koukalo, občas tam něco hořelo a největší přidaná hodnota filmu je stále aktuální téma bojů o "Svatou zemi" a řečnické otázky ohledně zájmů na věčném konfliktu v ní. Zajímavostí je také Orlando Bloom. Byl se svou ústřední postavou stejně nevýrazný jako Christian Bale ve... většině svých filmů (ďábelský smích). Nepodařilo se mu prosadit se přes hvězdně obsazené vedlejší postavy, a možná také proto jsem měl z celého filmu pocit jako u počítačové hry, kde ovládáte bezduchou postavu a kolem vás se dějí věci, jež někdo jiný naskriptoval a ostatní naprogramovaní účastníci příběhu se vám zdají opravdovější než vy sami. Výborný film, pokud jste nemocní a potřebujete se pořádně vypotit (je to dlouhé, epické a intelektuálně nenáročné). Touhu vidět ho znovu ve mně ale nevyvolal.

    • 27.9.2012  07:36

    50% - Nevyužitý potenciál herců, zbytečně vysoký počet postav, jež trpí jakousi neúplností a hlavně absence typické allenovské nadsázky, díky které mu často to věčné opakování sebe sama spolknu i s navijákem. Jeden z nejnudnějších Woodyho filmů co jsem zatím viděl. Škoda...

    • 7.9.2012  09:38

    75% - Úvod byl pro mě, méně otrlého diváka, hodně ostrý a těžce stravitelný. Chvílemi jsem vzpomínal na Pasoliniho či Malaparteho, kteří se najednou proti Fassbinderovi jevili jako neškodní vypravěči smutných pohádek. Když počáteční šok odezněl, byl jsem svědkem silného příběhu o totálním odcizení, který mě po celou dobu bavil a znovu mě přesvědčil o výjimečnosti i vyšinutosti režiséra. Na některé scény budu dlouho vzpomínat. Upřímně nemůžu dát pátou hvězdu jen za to, jakým způsobem se ve filmu pracovalo s hudbou. Mahlerovu pátou bych jako jisté postviscontiovské klišé ještě přes srdce přenesl, ale nesmyslně použít originální hudbu Nina Roty z jiného filmu (Amarcord), to jsi mě nepotěšil, Rainere Wernere :o)

    • 6.5.2012  10:59
    Paul (2011)
    **

    40% - Dvě hvězdy za herecké obsazení, které jediné mě motivovalo k dokoukání tohototo filmu. Jinak jsem byl zklamán a místy i otráven. Ve scénáři se totiž mísí nešťastná kombinace infantilností a vulgarit. Jinými slovy: Děj, dialogy, archetypy postav a způsob vyprávění jsou totiž jak vystřižené z tzv. rodinných komendíí a filmů pro děti. A tak vysoká míra samoúčelných sprosťáren mi k takovému filmu sedí asi jako pivo s přesnídávkou. Člověk identifikuje ingredience, pochopí snahu autorů, ale po prvních pár soustech si pomyslí své jak o autorech, tak o konzumentech takové patlaniny. Jeden z filmů, při kterém si připadáte jako Vulkánec a jeho vysoká hodnocení pak považujete za fascinující paradox lidské evoluce.

    • 29.3.2012  13:36
    Zkrat (2011)
    **

    40% - Narativní selhání kolosálních rozměrů. Jestli za tím někdo vidí nějakou sofistikovanou legraci, dobře mu tak. Já takové štěstí neměl a už po prvních dvaceti minutách filmu jsem se nemohl zbavit dojmu, že se vše zajímavé vešlo již do traileru, a co v traileru nebylo, to bych s klidem oželel. To je sice dost nelichotivý dojem, ale vážně... Když si každých deset minut říkám, že postavy se v jediné scéně pronásledují, kráčí, nebo na sebe koukají o deset až dvacet sekund déle než by bylo přesvědčivé, a že díky tomu je najednou vidět ruka nešikovného filmaře, kterému nevychází jakýsi experiment, je to NUDA k zbláznění. Tenhle film má problém s originalitou, s formou, ale nejvíc ze všeho sám se sebou, což dokázal na zpackaných závěrečných dvaceti minutách, během kterých někteří návštěvníci kinosálu hlasitě chrápali...a já mohl jenom souhlasit.

    • 19.3.2012  14:02
    Salomé (2002)
    *****

    95% - Z Carolse Saury mám pocit, že objevil tak trochu nový žánr. Přetavit divadelní hru do filmu...to už tu bylo. Přetavit operu do filmu či muzikálu taky. Saura se ale o totéž pokouší s tancem. Již to předvedl ve filmech jako Carmen, nebo Tango. Salomé je vlastně pokračováním tohoto vývoje a za sebe musím říct, že funguje prostě skvěle. Mnoho recenzentů zde píše, že nemají rádi balet, že jim chybí dialogy apod. Tuto kritiku chápu ale nesdílím, protože jsem si už zvyknul, že od Saury nelze očekávat něco, co by bylo možno srovnávat dosavadními měřítky kvality či zábavnosti. Proto ta úvaha o jiném žánru. Tohle není klasický film, tohle funguje úplně jinak. Tento spektákl promlouvá hudbou (velmi povedená a nahraná jak jinak v Čechách :o)) a pohybem. Sice sám nejsem zrovna fanda klasického baletu, ale tohle žádný klasický balet není. Tato kombinace flamenca a moderního tance je navíc obohacena o hypnotickou mimiku tanečníků, jež v kombinaci s řečí těla má -aspoň pro mě -minimálně stejnou přesvědčivost, jako kdyby se komunikovalo verbálně. Tento způsob hudebně-pohybové podívané navíc divákovi umožní zapojit vlastní fantazii, vlastní interpretaci toho, co na něj jak působí, a to nemusí každému vyhovovat. Já si ale Salomé velmi užil a rozhodně se těším na další návštěvu Saurova světa.

    • 10.3.2012  11:13

    45% - Po Pupendu a Horem pádem rozhodně zlepšení. A přesto zklamání. Jsem možá na Hřebejka přísný, ale vidím opravdu zdatného filmaře, u nějž forma (kamera, hudba, herecké výkony...) převyšuje obsah (scénář, dialogy...) takovou měrou, až mě to jako diváka skutečně mrzí. Jakékoli náznaky zajímavých motivů v ději jsou instantně sabotovány "hláškami", které kromě prvku odlehčení a vulgarity nemají jinou funkci, než odvést pozornost od nedokončených point, či nedotaženého jednání postav. Proto na mě Kráska v nesnázích působí jen jako slide show opravdu výborného herectví, krásné filmařiny a ucházející hudby (všelijaká nesourodá dobrá hudba, většinou neobratně použitá).... a všechno dohromady to klouže po povrchu jakési vztahové zápletky kde všechno se vším jakoby souvisí, ale kromě několika vypointovaných stereotypů postav nabídne jen typickou hořkosladkou podívanou, která je na komedii málo zábavná a na drama příliš mělká. Mě tohle bohužel neosloví.

    • 26.12.2011  23:30

    75% - Vizuální orgie, herecká exhibice, sem tam dobrej fór a až na celkem zbytečnej konec akce ostrá jako omáčka vindaloo. Jdu-li na akčňí film, očekávám přibližně toto. Žádný veliký caviky, žádná filosofie, lovestory, moralismy či agitka...no tu agitku bych možná v širším kontextu neobhájil, ale na co si hrát, když hned zpočátku filmu zjistíte, že Pražský hrad vypadá zevně jako Kreml... nebo naopak? :) Solidní oddechovka pro znaveného diváka toužícího po stavu blažené jednoduchosti za podvědomého hvízdání si ústředního hudebního motivu.

    • 26.12.2011  22:55
    Bůh masakru (2011)
    *****

    90% - Výborná konverzační aktovka, která pobaví, nemoralizuje (naopak jakékoli moralizování v ní ironicky doplácí samo na sebe), a zhypnotizuje diváka čtyřmi vskutku mistrovskými hereckými výkony. Velmi milá záležitost a dobrý pocit, že Polanski pořád ještě zatraceně dobře umí!

    • 28.11.2011  14:47
    Lví král (1994)
    ***

    50% - Mám smůlu, vidět to poprvé v sedmadvaceti a mít s čím srovnávat je trochu nevděčná pozice. Z pohledu vnitřního dítěte se mi Lví král zdál nepříliš zábavný, akční, ani poučný. Z pohledu infantilního dospěláka mě štval celý příběh, který byl propagandisticky monotónní a postrádal v bajkách tolik důležitá mravokárná ponaučení. Hudba ušla, i když ty songy za střízliva už nikdy nechci slyšet. Lví král je pro mě asi nejhorší Disney zážitek a dám přednost Knize džunglí nebo Bambimu.

    • 5.11.2011  13:40

    100% - Velmi silný dokument přibližující divákovi estetickou formou myšlenku eutanázie. Nechce se mi tu příliš rozepisovat o svém osobním názoru na danou problematiku, protože se mi líbí právě otevřenost s jakou Terry Pratchett k tématu přistoupil. Hlavním vzkazem filmu byla touha po možnosti mít volbu dobrovolně zemřít i ve své domovské zemi a nemuset jezdit do Švýcarska. Já s jeho touhou soucítím a maje na paměti lidi, kteří žijí, nebo museli žít v prodlužováné agónii a touží po tomtéž, nemohu hodnotit jinak, než za plný počet. Mimochodem, mám v originále téměř celou Pratchettovu Zeměplochu a včera jsem se zrovna kochal knihou The Truth: "There are, it has been said, two types of people in the world. There are those who, when presented with a glass that is exactly half full, say: this glass is half full. And then there are those who say: this glass is half empty. The world belongs, however, to those who can look at the glass and say: 'What's up with this glass? Excuse me? Excuse me? This is my glass? I don't think so. My glass was full! And it was a bigger glass! And at the other end of the bar the world is full of the other type of person, who has a broken glass, or a glass that has been carelessly knocked over (usually by one of the people calling for a larger glass), or who had no glass at all, because they were at the back of the crowd and had failed to catch the barman's eye." Když jsem dnes viděl tento dokument a dal si jeho nejsilnější scénu do smutného a poněkud sadistického kontextu s výše uvedeným citátem, považuji angažovanost Sira Terryho Pratchetta v otázce asistované smrti za boj o právo člověka na poslední skleničku a dobrovolně oputstit bar, než aby tam pomalu hynul žízní.

    • 4.11.2011  12:27
    Idioti (1998)
    *****

    85% - Provokace, u které se zasmějete, pak se za to stydíte, a pak se zase nestydíte, a vlastně vůbec nevíte. Divný film bez hudby, podbarvený jen čas od času Saint - Saensovou Labutí z Karnevalu zvířat, hranou ale na akordeon, a bez harmonického doprovodu. To působí skutečně retardovaně, a člověku to napovídá, čí že se tu možná ozývá labutí píseň.

    • 3.11.2011  19:44
    Alois Nebel (2011)
    ****

    70% - Moc se mi líbila atmosféra, v níž se snoubil film noir s Leoneovským westernem. Na celovečerní film je celek však poněkud nevyplněný. Hlavní postava toho moc nenamluví, další je němý, no a všechna ta černobílá animovaná nádhera se okouká dřív, než by se autorům asi líbilo. Vlastně jsem z kinosálu odcházel jako kdybych se vracel z nějaké těžce melancholické popartové výstavy. Zajímavý počin, i když poněkud monotónní.

    • 3.11.2011  19:32

    60% - Přál bych si, umět si tohle dílo užít víc. Obávám se jen, že toho nejsem schopen. Lynch totiž málokdy diváka nechá, aby si myslel, že je něco jasné, pochopitelné, uchopitelné, zkrátka pitelné. Já jsem byl po dobu sledování Eraserheada částečně vyděšen jeho absurditou, fascinován jakousi ledabylou naléhavostí oné absurdity, ale spíš jsem si říkal, že tu Lynch upekl něco, z čeho těží jeho řemeslo dodnes. Šílenství na pozadí napůl hudby, napůl hluku, jež se táhne v jedné scéně opticky i akusticky často několik minut za hranici divákova pohodlí.

    • 3.11.2011  19:12
    Fontána (2006)
    **

    40% - Bohužel jsem asi vůči Aronofského kouzlu imunní...čím dál víc. Ze tří filmů, co jsem od něj viděl mě nepřesvědčil ani jeden. U všech mě rušily dvě zásadní věci: Tlačení na "emopilu" a sice slušně zahraná, ale velenudně komponovaná muzika Clinta Mansella (omlouvám se tímto jeho početným fanouškům). Výborný Hugh Jackman sice umí báječné plakat na mnoho způsobů, ale to bylo asi to jediné, čím mě film přesvědčil. Jsem pravda v nevýhodě, že jsem podobnou bezmoc a úniky do fantazií při odcházení blízké osoby zažil na vlastní kůži, a proto se mi Aronofským nabízená "filosofie" zdá poněkud mělká a samoúčelná. Kdyby to nedržel Jackman, šel bych s hodnocením opravdu ještě níž.

    • 3.11.2011  18:55
    Výměna (2008)
    *****

    85% - Dlouho jsem se tomuto filmu vyhýbal, protože jsem nikdy neměl rád Joliino herectví. Byla to hloupá chyba. Changeling je vybroušen stylisticky, vypravěčsky, hudebně i herecky. Žádná hluchá místa, asi proto, že je motivicky film kombinací mnoha jiných děl. Ale jak správný kuchař ví, tajemství spočívá v dobrých ingrediencích a právě v kombinaci. Eastwood tady působí jako kulinářský virtuoz.

    • 3.11.2011  01:22

    40% - Pár dialogů má sice říz, ale zamáznout dvě hodiny nezáživným a nepříliš originálním příběhem, jehož jedinou přidanou hodnotou je skutečnost, že každý zná Facebook? Opravdu to musí bejt? Připouštím, že mě po většinu filmu děsně iritovala hudba a proto jsem byl otráven dřív, než by se slušelo. Jsem tedy ve svém hodnocení asi poněkud přísný a dost se odlišuji od většiny hodnotících, kterým se Sociální síť evidentně líbila. Ty dvě hvězdy se ale rovnají zážitku, jaký jsem ze sledování měl a s tím nic nesvedu. Promiňte, Davide Finchere, ale já se strašně nudil. UPDATE: Po přečtení informace, že film drží Oscara za hudbu jdu napočítat pomalu do deseti, vypít sklenici vody, uklidnit se a udělat stojku snaze vidět svět tak, jak má být ;o)

<< předchozí 1 2 3 4 7 10 13
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace