Poslední recenze (151)
Matrix Resurrections (2021)
Lano, ty kluku...proč?
Ant-Man a Wasp (2018)
Slabej odvar prvního filmu. Peňa opět dobrej, jinak vše snad podprůměrem.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Zasloužený 4hvězdy. Příběh není originální a snaží se kopírovat 4-5-6, spis 5, no a co? Jo a Daisy je fajn!