Recenze (328)
Johnny English (2003)
Jako parodie velice povedené. Děj správně graduje k absurdní pointě!
Jsem nesmělý, ale léčím se (1978)
Koncert komických situací a gagů, čemuž napovídá i to, že ho režíroval sám Pierre Richard. "To jsem nebyl já, co jsem vám volal před chvílí." :-D
Jurský park (1993)
...aneb jak může pověst dlouholetého výzkumu zkazit jeden výpadek proudu. Jurský park je zručně natočená dobrodružná podívaná pro celou rodinu. A není nad to, když na závěr člověk dinosaurovi nakope držku :-D
Kameňák (2003)
Film mě pobavil a nemyslím si, že by byl tak špatný, aby si zasloužil kritiku, kterou dostal. Ano, děj je vyloženě jednoduchý, ale musí být jednoduchý film zákonitě špatný? Někdo by mi odpověděl, že v tomto případě ano. Já si to však nemyslím.
Kameňák 2 (2004)
O něco horší než první díl, stále o tom samém. Přesto jsem se nenudil.
Kameňák 3 (2005)
Jednička a dvojka na sebe navazovaly narozdíl od dvojky a trojky.
Kdo chce zabít Jessii? (1966)
Byl vyvinut preparát, který po aplikaci dokáže přeměnit špatný sen v dobrý; nejdříve je zkoušen na zvířatech, ale působí i na lidi. Prostě výborná zápletka, která tvoří zajímavý humorný příběh. Filmy Václava Vorlíčka a Miloše Macourka mají prostě nápad a originalitu, díky čemuž se staly klasikou.
Kill Bill (2003)
Film o jedný ženský, která všechny kolem sebe rozseká na hadry. To už je moc!
Kill Bill 2 (2004)
Nemá cenu se rozčilovat. Třešnička na dortu, Sin City, má teprve přijít...
Kinsey (2004)
Skvělý Liam Neeson coby "ProK" ve VELMI otevřeném filmu, což se mi moc líbilo. Měl bych se podívat do encyklopedie, co to vlastně jsou ty žlabatky, které dr. Kinseyho neproslavily... (?)