Recenze (328)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
Bravurně natočené, povedená hudba, akce skoro od začátku až do konce. Na druhé straně herci nemají moc prostoru - přesto však hráli velmi dobře! - a nemůžu říct, že by na mě film dolehl natolik, abych se při jeho sledování vydržel po celou dobu soustředit.
Evita (1996)
Slavný příběh, nádherné písně, hvězdné obsazení a velice pěkné zpracování. Kdybych hodnotil 5*, bylo by to hlavně za hudební stránku, ale jako film to na plný počet není. Přesto je Evita beze sporu špičkou mezi muzikály.
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
On měl Duchemina ml. hrát Pierre Richard??? To jsou věci ;-) Jinak jde o velmi dobrou komedii, hlavní hrdina - degustátor to nemá ve své práci vůbec jednoduché... Tricatelova hláška na konci filmu mluví za vše. "Snad můžeme udělat několik gulášových konzerv navíc." :-D
Jeden hot a druhý čehý (1978)
Mě to také přímo neohromilo, ale Funès je zde - jako ve většině dalších svých filmů - vynikající.
Hříšný tanec 2 (2004)
Viděl jsem to paradoxně dřív než jedničku a ani její "dodatečné" zhlédnutí u mě tento film nesnížilo. Pěkný příběh jdoucí ve stopách svého předchůdce, kterého hodně vyzdvihovaly dnes už kultovní písně. Tím ale nechci říct, že hudba ve dvojce je špatná.
Na dotek (2004)
Nemůžu říct, že bych tento film celý pochopil. Možná za pár let, možná mi tento žánr prostě nesedí. Je to však velmi zručně natočené. Z herců byl nepřesvědčivější Clive Owen, Jude Law mě příliš neoslovil, nicméně jeho postava byla herecky náročnější. S hodnocením Natalie Portman a Julie Roberts jsem měl u tohoto filmu podobný problém jako uživatel Rob Roy...
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Stále kouzelné. Dnes překrásná animace, tehdy určitě navíc pokroková. Trpaslíci a zvířátka jsou (technicky) více v popředí než lidské postavy, které nejsou tak propracované. Ale to se nám to hodnotí... po 70 letech :) Scénická hudba a grafická stránka filmu mi trošku připomínaly nejstarší díly Toma a Jerryho, kteří přišli na scénu o pár let později.
Smrt na webu (2003)
Mě to zaujalo. Filmy, které zmiňuje mis-ko, jsem v době zhlédnutí tohoto zatím neviděl; tím ale nechci říct, že jinak bych tento film odsoudil... Má to bravurní rozjezd, detektivní zápletku a s herci jsem byl také spokojen. Edward Furlong jako představitel počítačového hackera Thomase úspěšně táhne celý film. Mimochodem všimli jste si, že jedna z postav má ve své knihovně knihu "The Joke" od Milana Kundery...? ;-)
Goyovy přízraky (2006)
Mně se to líbilo. Především to, že nejde o náročný film. Co se týče hereckých výkonů, souhlasím, že jsou vynikající (nejnáročnější úlohu měla podle mě Natalie Portman, ale i Javierovi Bardemovi a Stellanovi Skarsgårdovi jsem jejich postavy uvěřil).
Život brouka (1998)
I u animáků lze prokázat filmařský cit a nápaditost. Úplně na začátku mě dostalo, jak si tvůrci pohráli se zaostřením popředí a pozadí. Když ty skvostné animace doplní pěkným scénářem, výsledek musí dopadnout dobře. Pixaři prostě uměj! Co se týče srovnání s Toy Story, tak Život brouka má holt nevýhodu v tom, že není No. 1. Oproti nesmyslům jako je třeba Shrek však jde o veledílo.