Oblíbené seriály (8)
Chuck (2007)
Prvé tri série sú absolútne geniálne a nemám im čo vytknúť, pretože v rámci žánru sú úplná špička. Štvrtá séria mala potenciál, ale príbeh je v nej príliš deravý, keby bola lepšie napísaná mohla byť aj najlepšia. A piatu sériu zachránilo iba vynikajúce finále. Hodnotenie sérií: prvá - 9.2/10, druhá - 9.6/10, tretia - 9.5/10, štvrtá - 8.4/10, piata - 8.2/10 ▐ Celkové hodnotenie seriálu: 9.1/10▐
Steins;Gate (2011)
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Mahó šódžo Madoka Magika (2011)
Hunter x Hunter (2011)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Geniálna záležitosť. Nemyslel som si, že sa mi bude tento seriál až tak páčiť a už vôbec som nečakal, že si ho zaradím medzi najobľúbenejšie a naozaj dúfam, že sa dočkám kvalitného filmového spracovania... Hodnotenie sérií(cca): prvá - 8.5/10, druhá - 9.0/10, tretia - 9.5/10 ▐ Celkové hodnotenie seriálu: 9.3/10▐