Recenze (48)
Jupiter vychází (2015)
Všiml si někdo toho Tančícího domu z Prahy?
Robot Jox - Zápas robotů (1989)
Přesně jak píše Gemini "to bylo tenkrát žrádlo"!
Dagon (2001)
Skvělá atmosféra. Přístavní městečko jakoby vypadlo z mých představ (stejně jako Raquel Meroño) a první půle je imho to nejlepší co lze u Lovecraftovskych adaptací dostat. Pro mě zatím (bohužel) nejlepší film podle oblíbeného spisovatele.
South Park: Peklo na Zemi (1999)
Kdokoliv dal mene nez 4 hvezdicky vubec nepochopil smysl...
Firefly (2002) (seriál)
Proc davam 5*? Prvni dil mi nic nerekl, druhy trochu vic a pak si me to podmanilo. Zacal jsem kazdy charakter milovat a hrozne me zajimalo co se s nimi bude dit dal. a skonci to samozrejme v nejlepsim... velka skoda! Za tohle bych podepsal i petici...
Serenity (2005)
Povinnost pro fanousky serialu, prijemne nadprumerne sci-fi pro ty co ne. Paradni charaktery, dobry triky a slapajici pribeh. Nemam co vytknout.. jedno z tech prijemnych prekvapeni.
Predátoři (2010)
Dobre udelane, ja se bavil ale opet... nic vic to v cloveku nezanecha... skonci to, clovek vypne titulky a jde delat neco jineho...
Solomon Kane (2009)
Pekne udelany. Vašut potesi. Nemam co bych vytknul, jenze taky nemam co bych vyzdvihl. Ve filmu neni zadny poradny silny moment, tak nejak se vlece aniz by cokoliv s divakem delal. Skonci to a nic to nezanecha.
Hon na čarodějnice (2011)
Od zacatku film nabira skvelou atmosferu a vyvstava spousta otazek. Nebyt priserneho hollywoodskeho konce, sel bych vic. Ale tohle je presne jeden z tech filmu co ma potencial, ale ZABIJE ho konec.
Pohřben zaživa (2010)
K tomu staci rict asi jedno. Cele se to odehrava v rakvi a ja se ani chvili nenudil. Tohle dokazat asi neni jen tak. Skvely.