Oblíbené filmy (10)
21 gramů (2003)
Requiem za sen (2000)
Má je pomsta (2002)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Tenkrát v Americe (1984)
Forrest Gump (1994)
Maraton (2005)
Neopísateľne krásny film, ktorý má česté miesto v mojej top 10.