Oblíbené seriály (10)
Stranger Things (2016)
Mandalorian (2019)
Loki (2021)
Narcos (2015)
*Plata o Plomo*
Hannibal (2013)
Impozantní tahoun seriálu Mads Mikkelsen jako Dr. Hannibal Lecter, Hugh Dancy jako zvláštní agent s darem od boha a Laurence Fishburne jako hlavní pátrací eso, tvoří neobvyklý tým a skvěle se jim to daří. Do seriálu jsem se zažral, páč filmy o Hannibalovi s Anthonym mám rád a zde se nám ukazuje život hlavní postavy v plné parádě předtím, než zestárnul a přeskočil do filmu. Rozjíždí se to sice pomalu, ale za to s grácií, což mi vůbec nevadí. Doufám, že tvůrcům jen tak nedojdou nápady, bo nedej bože to převezme někdo jiný a pokazí to...
Perníkový táta (2008)
Hrdinové (2006)
Simpsonovi (1989)
Akta X (1993)
Samozřejmě, že to s dalšímy díly a sériemi upadá, ale pořád to jsou ty starý dobrý Akta X. Hodnotím to jako celek a to za 5*, páč kterej séroš vo ufákách byl v tý době lepší? Když neusnu u navoleného Coolu, na jakejkolif díl se dicinky rád podívám...