Oblíbené seriály (10)
Rychlé šípy (1969)
Moje nejvíc nejsrdečnější seriálová záležitost.
Vlak dětství a naděje (1985)
"Ať to frčí, srágoro!" Pokaždé mě tenhle mistrovský kousek baví, rozesmívá, dojímá, a to velmi.
Přátelé (1994)
Sex ve městě (1998)
Vtipné hlášky, krásné kočky, super hadry a božský Božský. Třeskutě zábavné a sexy!
Dexter (2006)
"Tonight´s The Night." Inteligentní, originální, návykový thriller s kvalitním scénářem, brilantně vykreslenými charaktery a skvělými hereckými výkony. Dex je cool a já při jeho sledování občas zapomínám dýchat .) 23.9.2013: Mondays will never be the same.
Tudorovci (2007)
Co na tom, že seriál možná není historicky úplně přesný, fyzická podobnost se skutečnými postavami téměř žádná a všechno je takové středověce čisté a svěží, když je to tak poutavá, emocemi nadupaná, skvěle natočená veliká zábava! Vynikající výprava, vynikající hudba, vynikající herecké výkony. /A vůbec špatné nejsou ani knihy napsané dle scénáře./