Recenze (25)
Zabít tiše (2012)
Žiadna akcia, žiadne napätie, žiadne krimi.
Invaze žraloků (2008) (TV film)
Pravda, že som to nesledoval od začiatku, ale stačilo mi. Určite rešpekt pred týmto tvorom. Len treba pripomenúť dôležitý fakt, že žralok je samotár, resp. neútočia vo svorke. Kde sa podobné filmy hrabú na klasiku ako sú Čeluste (Jaws).
Odplata Wyatta Earpa (2012)
Výprava Waytta Earpa ma nezaujala. Chýbalo dobrodružstvo a hlavne "westernová drsnosť".
Warrior (2011)
Silný, hrdinský a hlavne dojímavý príbeh dvoch bratov, ktorí sa cez nenávisť prebojovali k poslednej etape. Etape k odpusteniu. Významnú úlohu zohral aj ich otec, kde sa zobrazuje jasný príklad toho, čo v živote platí : "Prečo ľudia padajú na hubu? Aby sa mohli znova postaviť na nohy!"
Temné stíny (2012)
Romantický príbeh s mystickou tematikou sústredený v modernej spoločnosti 70rokov. Spolu s humorom a dobrodružstvom dotvára akúsi vrstvu neodolateľnej túžby stať sa súčasťou temných záhad skrývajúc za Burtonovým tieňom.
Diktátor (2012)
Po Boratovi a Brunovi prichádza Diktátor, ktorý je nasiaknutý obrovskou dávkou humuoru. I keď treba pripomenúť "dobrého veľa škodí".
Björk: Live in Paris (2008) (koncert)
tracklist: 1."Brennið Þið Vitar" 2."Earth Intruders" 3."Hunter" 4."Immature" 5."Jóga" 6."The Pleasure Is All Mine" 7."Vertebræ by Vertebræ" 8."Where Is the Line" 9."Who Is It" 10."Desired Constellation" 11."Army of Me" 12."Bachelorette" 13."Wanderlust" 14."Hyperballad" 15."Pluto" 16"Declare Independence"
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
Tak a ďalšia sága je za nami. K poslednému filmu "Dary smrti" len toľko, že prvá časť sa mi zdala o niečo napínavejšia (to asi bude tým, že mladí čarodejníci neustále niekam bežali), kde pri druhej časti som očakával len vyvrcholenie príbehu (vôbec sa film nemusel rozdelovať na dve časti, i keď je to výborný komerčný ťah ako prilákať ľudí do kín). Čo sa týka bitiek, tak mi pripadali lakomé (chýbala akcia, málo prepracované boje). Veľká chyba filmu je 3D. Každopádne som spokojný ... a možno neskôr ... budú mi chýbať príbehy o Harrym a jeho jazve na čele.
Ray (2004)
Výborný film, výborný výkon Jamie Foxx -a, výborná hudba.
Torque: Ohnivá kola (2004)
Podobné filmy ako je tento typ nemusím, skôr si pozriem film preto, lebo je tam vystavených pár "kúskov", ktoré stoja za pozretie. Každopádne ďalšia klasická naháňačka, snáď horšie boli na tom pseudoscény, ktoré nestáli za bohviečo. Až tak ich zdokonaľovali, že to hraničilo výbuchom smiechu.